Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Kinderkeuken

Kinderkeuken

Ik ben op zoek naar een leuke tekening van een kinderkeuken (ca 100-110cm breed)
    Heeft iemand misschien nog iets liggen?

grt,
    Leo

@ quatorze, bedankt voor je reactie. Er staan in ieder geval leuke ideeën in.
    Jammer van de inch maten.

@quatorze, ook van mijnentwege bedankt voor de links die je doorgaf.
    Ook ik ga binnenkort aan de slag om een keukentje te maken voor men dochtertje.

Ik heb voor mijn dochter voor sinterklaas een keukentje gemaakt van een steigerhout. Snel gemaakt, maar ze is er erg blij mee.

De wasbak is een drinkbak van een hond met daarboven een oude buitenkraan. Het gasstel is gemaakt van kurken onderzetters die ik zwart heb gespoten. De knopjes zijn van hout gemaakt en ook zwart gespoten. Verder heb ik nog een paar simpele bakjes gemaakt waar bestek e.d. in kan. Rechts een 'oventje' en links een kastje wat de ene keer als vaatwasser en een andere keer als opbergplek voor poppen word gebruikt. Een paar hartjes erin voor de mooi en klaar was Jelmer.

Goed voor dagen speelplezier!

IMG-20160120-WA0005.jpg

Ik ben inmiddels al misselijk van alle pannekoeken, soep, pizzas en andere maaltijden die me op ieder moment van de dag worden voorgeschoteld, en verplicht ben om op te eten, zodat ze nog een portie kan maken.
    Laatst gewijzigd door jelmer; 21-01-16 om 10:30.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelmer Bekijk Berichten
    Ik heb voor mijn dochter voor sinterklaas een keukentje gemaakt van een steigerhout. Snel gemaakt, maar ze is er erg blij mee.

De wasbak is een drinkbak van een hond met daarboven een oude buitenkraan. Het gasstel is gemaakt van kurken onderzetters die ik zwart heb gespoten. De knopjes zijn van hout gemaakt en ook zwart gespoten. Verder heb ik nog een paar simpele bakjes gemaakt waar bestek e.d. in kan. Rechts een 'oventje' en links een kastje wat de ene keer als vaatwasser en een andere keer als opbergplek voor poppen word gebruikt. Een paar hartjes erin voor de mooi en klaar was Jelmer.

Goed voor dagen speelplezier!

Ik ben inmiddels al misselijk van alle pannekoeken, soep, pizzas en andere maaltijden die me op ieder moment van de dag worden voorgeschoteld, en verplicht ben om op te eten, zodat ze nog een portie kan maken.

Mooi gedaan Jelmer!

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Heel inventief en mooi gemaakt Jelmer, het is altijd mooi om kinderen te zien spelen en hun fantasie de vrije loop laten tijdens het spelen. Daar kunnen ze vaak uren zoet mee zijn, zulk mooi speelgoed is m.i. heel goed voor hun ontwikkeling en creativiteit.

Groet Pel
    Hout wirktj.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Mooi werk.

Ik heb deze onlangs gemaakt.
    kinderkeukentje.jpg
    Vriendelijke groeten,

Corné

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Heel mooi gemaakt Coné, schijnbaar op hetzelfde idee gekomen de honden drinkbak als spoelbak, jammer dat de foto zo donker is, (voor eventueel te kopiëren uiteraard met mijn eigen inbreng)

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Deze had ik even van facebook gekopieerd, ik kan nog wel enkele betere uploaden, vanaf m'n laptop. Daar kan ik op dit moment niet bij. Als dat gewenst is hoor ik het wel.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Forum Rechten