Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Toch maar eens voorstellen.

Al geruime tijd kijk ik hier rond op het forum, dus is het toch wel eens tijd om wat meer info over mijzelf te geven.

Nou ik ben dus Werner, 40 jaar en van beroep werkzaam bij de Marine.

Na jaren in kleine huizen / flatjes en in het buitenland gewoond te hebben nu de trotse bezitter van een stolpboerderij, met daarbij een stal die ik gelijk toegeëigend heb als werkplaats, heb ik nu eindelijk de ruimte om mijn jarenlange droom om met hout aan de slag te gaan waar te gaan maken. Voordeel is dat ik het nu voor mijzelf als mijn vriendin kan verantwoorden om goed gereedschap te kopen aangezien het tevens gebruikt gaat worden om de stolpboerderij op te knappen.

Interesses liggen op dit moment bij mooie houtverbindingen (machinaal en handmatig) in bijvoorbeeld kistjes.
    In februari ga ik beginnen met de eerste cursus bij Konijn Meubelmakers in Zuidoostbeemster.

Groet

Werner

Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen!
    Met vriendelijke groet, Ronald

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom Werner.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunto Bekijk Berichten
    Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen!

Dat zou zo maar eens kunnen, het is een ruimte van ongeveer 125 m2, waar wel 5 paardenboxen staan (die ik er van mijn vriendin niet uit mag slopen), isolatie zal de eerste stap zijn, zou toch zonde zijn als al het gereedschap langzaam weg begint te roesten.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Welkom Werner! Pas wel op dat het geen chaos wordt op die 125m2. Toen ik zoveel ruimte had werd het een zooitje met hier een projectje, daar een projectje en verder overal wat. Ik zou er in ieder geval een grote lijmtafel annex werkbank (1,5x1,5m/2x2m) in maken, als centraal punt. Oh, en ik ben jaloers op je ruimte.

Hartelijk welkom,

een hele stolpboerderij, dat is nog eens een klusproject! Veel plezier met je kistjes. In Arnhem of Nijmegen werkt de meubelmaker Albers aan zeer fraaie kistjes bij <Kopshout>.

groeten , Hans

Welkom op het forum!

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Werner

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Forum Rechten