Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Toch maar eens voorstellen.

Al geruime tijd kijk ik hier rond op het forum, dus is het toch wel eens tijd om wat meer info over mijzelf te geven.

Nou ik ben dus Werner, 40 jaar en van beroep werkzaam bij de Marine.

Na jaren in kleine huizen / flatjes en in het buitenland gewoond te hebben nu de trotse bezitter van een stolpboerderij, met daarbij een stal die ik gelijk toegeëigend heb als werkplaats, heb ik nu eindelijk de ruimte om mijn jarenlange droom om met hout aan de slag te gaan waar te gaan maken. Voordeel is dat ik het nu voor mijzelf als mijn vriendin kan verantwoorden om goed gereedschap te kopen aangezien het tevens gebruikt gaat worden om de stolpboerderij op te knappen.

Interesses liggen op dit moment bij mooie houtverbindingen (machinaal en handmatig) in bijvoorbeeld kistjes.
    In februari ga ik beginnen met de eerste cursus bij Konijn Meubelmakers in Zuidoostbeemster.

Groet

Werner

Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen!
    Met vriendelijke groet, Ronald

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom Werner.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunto Bekijk Berichten
    Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen!

Dat zou zo maar eens kunnen, het is een ruimte van ongeveer 125 m2, waar wel 5 paardenboxen staan (die ik er van mijn vriendin niet uit mag slopen), isolatie zal de eerste stap zijn, zou toch zonde zijn als al het gereedschap langzaam weg begint te roesten.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012