beetje laat

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
ik wandel al een poosje rond op dit forum en heb me nog nooit voorgesteld
mijn naam is mark ben 40 jaar
het is met mij begonnen op 6 jarige leeftijd toen ik de gereedschapskist van mijn vader ontdekte daarna is het niet meer gestopt.
de laatste 15 jaar heb ik een timmerbedrijf wat qua omschrijving niet helemaal klopt want samen met mijn collega samen pakken we alles aan wat we tegenkomen
mijn afwijking is goed gereedschap of het nu een nieuwe machine is of een antieke beitelset
hier een paar fotos van wat we zoal doen
van complete verbouwing tot de knoopjes van het vest van mij vriendin
IMG_8450.jpgIMG_8584.jpgIMG_8938.jpgIMG_9002.jpg IMG_9952.jpg
fijn dat ik erbij kan zijn !!
 
Laatst bewerkt:

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Nou je was al welkom maar nu ben het helemaal...

leuk werk, ik doe ook van alles.

maar de foto van de tak in de badkamer maakt me nieuwsgierig..
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Het is een stuk surinaams hout die op de kop van een wand staat tussen slaapkamer en inloopkast
Was leuk om te maken omdat een wand recht en strak is was het behoorlijk puzzelen
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Mark, met goed gereedschap willen werken, en er verliefd op zijn is helemaal niets mis mee.

Groet Pel.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :) Welkom en veel (lees)plezier hier. Ik heb er in ieder geval nog regelmatig lol in om lekker te neuzen hier. :)
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.180
353
Etten-Leur
Dag Mark,

een beetje laat? Er is nog een heel leven met hout voor je als ik het goed zie! Veel plezier op het forum.

groet, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.