verhuizen naar Bangkok --nieuwe werkplaats--

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Jaap.
Heel herkenbaar die verhuisperikelen. Veel te ordenen, voordat je goed aan de slag kunt.
Een treurig gezicht trouwens die Lie's met rode hond.
Ik zie de muren zijn nog maagdelijk wit - dat blijft ook zo?
Vorige week in Akkrum nog een paar mooie stukjes hout gescoord.
Ben benieuwd naar je eerste werkstuk.
Groeten - ook aan Jantje.
Jan Pranger.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Hallo Jaap,

Dat is spannend zo'n "emigratie". Verhuizers kunnen inderdaad erg slordig omgaan met andermans gereedschap. Dat heb ik bij een interne verhuizing op mijn werk ook meegemaakt. Alles gewoon los in een doos geflikkert.

Ik las dat je al eens een tijd in India hebt gezeten en het daar erg naar je zin gehad? Vorig jaar ben ik met gezin een maand in India geweest en moet zeggen, ik vond het een moeilijk land om leuk te vinden. Aardige mensen, mooie dingen gezien, maar wat een puinhoop maken ze er van! Thailand zal wel heel anders zijn. Nog iets te merken van de politieke onrust?
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ha Jaap,

Van zo'n situatie kun je inderdaad ziedend worden. Heb ik ook wel eens als ze thuis een van mijn vlijmscherpe beitels gebruiken om verfblikken mee open te maken :evil: :evil:

Ik zie dat je heel veel mooie Nooitgedagt beitels hebt, hoe vind je die wat betreft standtijd?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.