Even frustratie uiten!

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ben ik vandaag lekker aan het frezen stopt mn bosch pof1200 er ineens mee:( Gelukkig zat er nog garantie op maar de machine is ter reparatie opgestuurd en dat duurt 3 weken... Mijn vader heeft nog een frees maar wat zou je moeten doen als je drie weken zonder frees zou zitten als je dat ding nodig hebt? Een nieuwe kopen?!?
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Da's lullig Lars.
Gelukkig heeft je vader zo'n ding en je gaat dinsdag naar Rien.:)
Misschien mag je bij hem ook iets frezen.
En als je daarna nog nodig iets moet doen is er nu een mooi forum voor.
Ik heb zelf nog een nieuwe van Ferm naast de Metabo.
Die kostte weinig en heb ik alleen maar als reserve.
Kan ik in ieder geval even door als het tegenzit.
Misschien als je een keer een tweedehandse op het forum voor weinig tegenkomt erbij kopen?
Wie weet heeft iemand nog eentje over voor een klein bedrag?
Of voor een tientje of 5 a 6 een nieuwe kopen, misschien niet een topmerk maar je kan verder.

Succes Willem
 
P

Pel

Guest
Baelen stopt met houtbewerken en heeft er een te koop voor €65.

Groet Pel.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ben ik vandaag lekker aan het frezen stopt mn bosch pof1200 er ineens mee:( Gelukkig zat er nog garantie op maar de machine is ter reparatie opgestuurd en dat duurt 3 weken... Mijn vader heeft nog een frees maar wat zou je moeten doen als je drie weken zonder frees zou zitten als je dat ding nodig hebt? Een nieuwe kopen?!?

Dingen gaan nu eenmaal een keer stuk, daar doe je niks aan. Alles dubbel kopen is onbetaalbaar.
En soms gaan de dingen niet stuk, maar de handen die er mee werken wel.
Als je er je brood mee moet verdienen is een tweede machine inderdaad wel handig.
Maar je kan ze ook huren, en je hebt altijd nog je netwerk waarin iemand een freesmachine heeft.

Uiteindelijk komt het neer op vindingrijkheid en creativiteit.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Maar wat is nu precies je frustratie? dat ie kapot is gegaan in de garantietermijn? dat ie 3 weken weg is? of dat je er maar 1 hebt of dat je zonder dit apparaat even niet weet hoe nu verder?

Ik reed een keer met een vriend in mijn net gewassen auto toen er een meeuw scheet op de voorruit, de ruitenwissers maakten het uitzicht niet echt fraaier... Ik reageerde met een vloek en hij zei dat hij op zo'n moment altijd blij was dat koeien niet kunnen vliegen...
Zijn reactie is de juiste...
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Maar wat is nu precies je frustratie? dat ie kapot is gegaan in de garantietermijn? dat ie 3 weken weg is? of dat je er maar 1 hebt of dat je zonder dit apparaat even niet weet hoe nu verder?

Beetje combinatie van allemaal. Vond het even jammer, had op dat moment behoefte om mijn gedachte te verplaatsen naar houtbewerken maar dat liep helaas iets anders dan gepland. Maar dat geeft in ieder geval wel genoeg tijd om alles een keer goed op te ruimen:) En er zijn natuurlijk ook dingen waarbij je geen frees nodig hebt:)
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
Maar wat is nu precies je frustratie? dat ie kapot is gegaan in de garantietermijn? dat ie 3 weken weg is? of dat je er maar 1 hebt of dat je zonder dit apparaat even niet weet hoe nu verder?

Ik reed een keer met een vriend in mijn net gewassen auto toen er een meeuw scheet op de voorruit, de ruitenwissers maakten het uitzicht niet echt fraaier... Ik reageerde met een vloek en hij zei dat hij op zo'n moment altijd blij was dat koeien niet kunnen vliegen...
Zijn reactie is de juiste...

Dan heeft hij nog nooit iets van een reiger op zijn voorruit gehad........ :D
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Maar wat is nu precies je frustratie? dat ie kapot is gegaan in de garantietermijn? dat ie 3 weken weg is? of dat je er maar 1 hebt of dat je zonder dit apparaat even niet weet hoe nu verder?

Ik reed een keer met een vriend in mijn net gewassen auto toen er een meeuw scheet op de voorruit, de ruitenwissers maakten het uitzicht niet echt fraaier... Ik reageerde met een vloek en hij zei dat hij op zo'n moment altijd blij was dat koeien niet kunnen vliegen...
Zijn reactie is de juiste...

Klopt helemaal niets van dat antwoord van je vriend....


Cow-in-a-tornado-from-the-movie-Twister.jpg

Het linkje geeft een beter beeld :).

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb...6/Cow-in-a-tornado-from-the-movie-Twister.gif
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Superkoe !
Mijn advies koop een goede kwalteit frees evt tweedehands kom je ook niet zo snel zonder te zitten en service gaat vaak sneller
Als die koe nou ook nog zou schijten van angst
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.