Advies gevraagd: Festool accu schroefboormachine. welke?

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
@Toxiq Ik kreeg bij een leverancier dit bericht:

De fabrikant Festool is gesloten van 15 december tot 11 januari en begint daarna pas met de verzending van goederen.
Zodoende is de levertijd verlengd van dit product.

gaat dan wel over een andere machine maar waarschijnlijk hebben alle leveranciers er last van.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Hoorde hetzelfde verhaal voor een frees, kon er gelukkig 1 uit een leveranciersvoorraad bestellen, maar moest wel uit België komen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hey Paulo,

Dit moet 4 januari zijn, heb ook al gebeld met festool (om even mijn ontevredenheid te uiten :D) dan zou ik zeggen dat er einde van die week wel leverbaar moeten kunnen zijn, toch ?

Emilio, mzzlpik :) maargoed, jij hebt hem harder nodig dan ik, daar twijfel ik niet aan....
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Emilio, mzzlpik :) maargoed, jij hebt hem harder nodig dan ik, daar twijfel ik niet aan....

Zeker weten! Zaterdag 3 tafelbladen frezen die in bestelling staan. Had echt niet gerekend met een besteltijd van meer dan een week, het is normaal een dag of 3 als ik me niet vergis. Les voor de volgende keer......
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Even een laatste post ter afsluiting van dit draadje. Vorige week heb ik via Marktplaats een tweedehands Festool T15 Li 3.0 gekocht.

Eerlijk gezegd kan ik hem alleen vergelijken met mijn Groene Bosch, maar los daarvan...wat een fijn apparaat!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.