Figuurzaagmachine voor pennen

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
De titel is wellicht verwarrend maar ik zocht al een tijdje naar een machine waarmee ik makkelijk kleine stukjes hout of blanks kon zagen voor bepaalde modellen pen.

De beste oplossing zou een lintzaag machine zijn geweest, dit is me door meerdere forumleden aanbevolen. Echter, ik heb erg weinig ruimte en wilde er niet te veel aan uitgeven in eerste instantie. Wie weet als het me bevalt stap ik over een half jaartje alsnog over, dat heb ik met mijn draaibankje verleden jaar ook gedaan, en dan is de 100 euro voor deze machine een leuke test geweest.

Dit is het machientje wat morgen binnen gaat komen:

1317364_BB_00_FB.EPS.jpg ferm-figuurzaagmachines-flexibiliteit.jpg
De reden dat ik voor deze kies is:
- geleider rail
- kantelbaar
- prijs

Ik ga er geen wonderen van verwachten maar het volgende moet wel degelijk mogelijk zijn :).

images.jpg

Wie weet is het leuk om te doen en ga ik ook eens Intarsia en houtpuzzels maken. Of kleine diertjes etcetera voor de moeilijk lerende kinderen op de school waar mijn nichtje les geeft.
 
P

Pel

Guest
Ik heb er ook zo een staan, ik gebruik hem heel af en toe als ik van dat klein piel zaagwerk heb, heb er ook eens aluminium plaat op gezaagd ging goed.

Groet Pel
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ziet er handig uit Wim. De pennen en vulpennen kunnen nu in allerlei vormen en kleuren van de draaibank rollen.
Succes ermee.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Het is maar een kamertje van 1,5 x 3 meter waar alles staat he :). Dus ik herken de term klein piel zaagwerk :).

De pennen komen er binnenkort weer aan Didier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.