terug naar mobiele site

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Op mijn mobiel heb ik op de knop volledige site gedrukt, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid meer de site naar de mobiele versie. Wie heeft de gouden tip?
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Ik heb een paar keer het zelfde gehad omdat niet altijd alle foto's worden weergegeven en op de volledige versie wel
Volgens mij moet je uitloggen en dan weer in loggen
Of je geschiedenis van je telefoon wissen dan kom je vanzelf weer op de mobile site
Succes
Mvg Leroy
 

Alouatta

Nieuw lid
25 jul 2013
8
1
Hasselt
Bij mij staan er langs de adresbalk 3 puntjes boven elkaar. Als je daar op drukt verschijnt er een menu met: nieuw tabblad, bladwijzers,...
Ik kan daar kiezen voor: desktopversie opvragen. Er komt dan een vinkje achter te staan indien je de desktopversie hebt. Als je nogmaals klikt, dan is het vinkje weg en heb je de mobiele site.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Screenshot_2016-01-08-08-19-43.jpg

Zal ik de platina tip geven dan? In de volledige versie staat helemaal onderin een vakje woodworking.nl met een pijltje naar beneden. Als je daarop drukt krijg je twee mogelijkheden: woodworking.nl en default mobile style. Klik de onderste aan en je keert weer terug naar de mobiele versie. Scheelt weer in- en uitloggen
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.