Even voorstellen...

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.591
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dag allemaal. Mijn naam is Ed en ook ik ben nieuw op dit forum. Ik heb hier al heel wat uren met veel plezier foto's bekeken, berichten gelezen en informatie op gedaan en vond het nu tijd worden om ook lid te worden. Ik werk als verpakkingskundige in de voedingsmiddelenindustrie, maar ben van origine een werktuigbouwer (fietsenmaker:p). Het knutselen met hout is ook voor mij ontspanning: soms komt er zelfs iets leuks uit mijn handen dat is gelukt. Al doende leert men, niet waar?
Ik ben op dit moment bezig met het inrichten van een werkplek/plaats. Maar aangezien ruimte hier gewoon niet beschikbaar is, moet ik heel erg creatief zijn (een volle garage, die voornamelijk voor opslag dient: ik sta dus vaak onder een afdak te knutselen. Alles wat ik dus bedenk qua werkbank moet dus van het type klap op/vouw in/berg weg zijn. Daar zijn ondertussen heel veel slimme oplossingen voor bedacht, dus dat gaat goed komen. Dat beperkt ook de mogelijkheden qua machine park, maar ook daar heb ik oplossingen voor gevonden.
Als eerste werkbank heb ik de Paulk Miterstand gebouwd, die is op een klein detail na helemaal klaar. Ik zal daar wat foto's van posten. Ik ben ook bezig met de MFS (Multi Functional Slab). Als dat wat wordt zal ik ook daar foto's van posten.
Tot sprekens!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.