Plaatmateriaal opbergen

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Voor schimmelvorming door condens ben ik inderdaad bang.
Naar een geconditioneerde container ben ik nog niet aan het kijken geweest.

Ipv Containers te zetten ben ik ook maar eens de mogelijkheid aan het bekijken van het uitbreden van de grote werkplaats met 6x6meter (aanbouwen)
Deze ruimte zou dan niet verwarmt worden, maar wel geisoleerd.

De reden dat ik hieraan beginnen denken ben is dat het moeilijk blijkt te zijn om een goed formaat container (demontabel) te vinden voor mijn gebouwde rek. Deze is nu 2.9x2.95x2.65m (LBH) en dat wil ik zo houden, toe nu toe ben ik er zeer tevreden van. Veel makkelijker dan telkens alles te moeten herleggen omdat ik net die onderste plaat moet hebben. Maar vanwege het formaat zit ik al meteen aan woon/kantoorunits en deze zijn niet demontabel en dus te groot/zwaar om (relatief goedkoop) op locatie te krijgen.

Als ik het dan meteen goed aanpak en een houten constructie bij plaats van 6x6x3m voor voorraad, motortakel, andere dingen die niet dagelijks gebruikt worden en ook niet meteen beginnen roesten kom ik wel weer een tijd toe met ruimte.

Alleen wat gaat dat voor kostenplaatje met zich meebrengen...
Iemand die hier ervaring mee heeft?
 
P

Pel

Guest
Tweedehands bouwmaterialen, dan ben je al veel goedkoper uit als alles nieuw kopen, ga eens naar een sloper die hebben van alles zitten. Dan is het voor jou toch gauw uitgeteld wat het bij benadering gaat kosten.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.