Start project kerstmis 2016

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ik heb de afbeelding op het hout gekregen door de foto op t-shirt transferpapier te printen en deze dan zo aan te brengen met het strijkijzer. Mijn teststukje was heel goed gelukt, maar eenmaal op de camion was het minder :) links onder de C zie je een beetje wit, is het 'plastiek' van het papier wat je ziet.
Er zijn nog andere methodes om dit te doen:
- Met mod podge en dan het papier er zachtjes afrullen, maar is ook niet een al te groot succes.
- Je foto printen met een laserjet printer en dan deze zo op het hout strijken, met nader inzien was dit nog de beste methode.

Aanbrengen op het kleinere speelgoed weet ik nog niet of ik dat ga doen. Eventueel een stickertje op de verpakking met mijn logo.

Groetjes Jolien
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wat vliegt de tijd toch voorbij! Het idee kwam er in december 2015, de start in januari of februari 2016 en het is nu al halverwege september! Het bevalt me zo om speelgoed te maken, dat ik er sowieso nog mee door doe! :) Heb nog veel te weinig van mijn ideeën kunnen uitvoeren! De creativiteit loopt het productieproces in de weg :D.

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
Je hebt al een mooie collectie speelgoed ondertussen Jolien, vooral het model van race autootjes vind ik mooi.

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel Pel! De autootjes vind ik ook nog steeds leuk! Heb ze echter een hele tijd laten stilliggen, omdat ik ze echt beu was :). Maar sindskort heb ik er nog twee afgewerkt en heb ik er weer helemaal zin in :). Af en toe helpt het om het even te laten liggen!
 
P

Pel

Guest
Inderdaad Jolien zorg dat je afwisseling in de werkzaamheden hebt, anders wordt het al gauw saai en eentonig werk. Zo heb ik een tijdje eiken schoentjes gemaakt tot ik er geen meer kon zien, dan is de hobby eigenlijk niet fijn meer.

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ja klopt helemaal! Als ik mijn project volgend jaar zou verderzetten, dan maak ik van ieder soort speelgoed maar tien stuks denk ik! Dat maakt het minder saai!
Al had ik het er met de camera's en toverstafjes niet zo moeilijk mee, aangezien die veel sneller klaar waren!

Groetjes Jolien
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Interessante link! Zouden we voor volgende kerst niet met zijn allen enkele stuks speelgoed maken voor minderbedeelde kinderen? Uiteraard kies je zelf wat je wil en kan maken. Wie doet mee?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.