Flexibele werkbank met Al profielen ?

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
meer en meer begin ik aan een "werkplaats" te denken opgebouwd uit Aluminium profielen (a la Bosch Rexroth) waar ik mijn router en zaagtafel wil integreren en liefst ook nog mijn houten werkbank. Het probleem is dat ik niet weet waar te beginnen. Er is veel te vinden in USA maar ik vind niet direct goeie referenties in Belgie/Nederland (hoe bouw je zoiets op, waar moet je aan denken, hoe best ze te verbinden, hoe een Incra miter te integreren, ...). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Ik zou eens kijken naar een CMS systeem van Festool en daar wat ideeen uit putten. Die profielen die je noemt zijn erg gemakkelijk in gebruik, maar je bent al snel dat ene missende dingentje aan het bijbestellen en dat duurt weer enz. Kijk eens rond in de buurt (https://www.google.nl/?q=ijzerhandel antwerpen) naar een goede ijzerwarenhandel voor de professional (en dus ook 'ethousiasteling')
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.