Ervaringen Einhell slagschroevendraaiert?

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk de meningen over Einhell.
Ik heb zelf een afkortzaag 15 jaar geleden gekocht voor 100 gulden indertijd en heeft me nooit in de steek gelaten.
Kan 'm op alle mogelijke manieren afstellen en voor kleine balkjes prima en ik heb 'm nog steeds.
Daarnaast heb ik een Huvema trek/afkortzaag voor het grote werk.
Einhell geeft ook 2 jaar garantie du's da's niet slecht.
Ze stoppen ook inductiemotoren in hun zaagtafeltjes, ook niet slecht al zijn dat geen dingen voor de veeleisende hobbyist of profs maar dat kan je voor die prijs ook niet verwachten.
Ik zou wel een Makita zoals aangegeven werd prefereren als ik het apparaat intensief zou gebruiken omdat dat merk vooral in de bouwwereld een goede naam heeft en daar gaan ze niet zachtzinnig met gereedschap om weet ik.
Maar Einhell is voor een dhz er meestal meer dan voldoende.

Groet Willem
 
Laatst bewerkt:

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Ooeeh, kriebelt.... Het is dan wel niet de brushless maar dat moet niet zo'n probleem zijn! Dank je.
 

blackarmor

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
189
2
kapelle op den bos Belgie
zeker de 2dehands zaken in het oog houden
ik had me een makita op 12v ( de oude nimh) gekocht en die heeft zeer goed dienst gedaan en die heb ik onlangs verkocht voor de zelfde prijs omdat ik me een nieuwe draadloze schroevendraaier heb gekocht en deze op 18v draait
en je kan dan makkelijk losse stukken bijkopen zoals hierboven ( damn gratis accu telt alleen voor nl :( )

die van de lidl zijn niet slecht maar precies ontworpen voor iemand met kleinere handen dan de mijne ( maar plaats voor 3 en een halve vinger rond de greep )
 
Laatst bewerkt:

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Als je nog op zoek bent, makita heeft een nieuwe, die ook mee doet voor de accu actie:
http://www.toolsupply-delfzijl.nl/m...-accu-slagschroevendraaier-body-met-mbox.html

Achja, je moet je geld toch ergens aan uitgeven. Moet wel zeggen dat ik honderden euro's heb bespaard door alleen makita 18V te kopen, en slechts eenmaal een "complete set" Inc oplader en accu. De rest allemaal met de accu actie gekocht.

Als je het toch voor het plezier van het kopen doet, zou ik een echt mooi apparaat kopen, althans, dat doe ik zelf :)

Succes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.