Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Ervaringen Einhell slagschroevendraaiert?

Hoi! Ik ben al tijden verliefd op slagschroevendraaiers en omdat de buidel niet super groot is en ook nog is student is heb ik helaas nog niet verkering.

Maar nu kwam ik vandaag deze tegen:

http://www.einhellwinkel.eu/a-416024...roevendraaier/

of

https://www.conrad.nl/nl/einhell-te-...omSuggest=true

Voor de prijs zou ik het zo doen (140 euro (1,5ah) of 170 (3ah). Maar dan vraag ik mij toch af of iemand ervaring heeft met de producten van Einhell.
    Ik moet wel zeggen dat de machines van Einhell er kwalitatief stukken beter uit zien als een paar jaar geleden.

Groet,

Wesley

persoonlijk is het niet mijn merk met name nauwkeurigheidtechnish...zaagtafel ed. vind t nooit zo degelijk aanvoelen en er uit zien. Echter in jouw geval, zoals je het omschrijft...verliefd, budgettechnisch en het gaat om "maar" een slagmoer.,,,noodzaak tot nauwkeurig werk is er niet, hij moet een schroef er in rammen dan vind ik het geen verkeerde keuze. hij is budgetvriendelijk, doet zijn werk. zou zelf wel voor de 3.0 gaan. kijk hoe die in de hand ligt, goed voelt en neem er de extra garantie bij. dan denk ik dat je een leuke machine heb voor zijn geld.

Dit filmpje heb je vast al gezien? https://www.youtube.com/watch?v=KxVYlhAoYMI

Ik snap dat je "verliefd" bent, maar de reputatie van van Einhell is niet onbesproken. Deze set van Triton ken je ook?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    idd einheill is echt low budget .. heb er ook nog klein zaagtafeltje van gehad en nog paar dingen .. oogt nogal goedkoop .Die slagschroevendraaier ziet er op foto wel nog ok uit maar dat zeg natuurlijk niets ..Die triton is toch al stuk beter en nog betaalbaar .. wel op 12V .. ma ik denk dat de TS autwiel bouten moet afdraaien :-)Ikzelf heb de Bosch blauw 18 & 10,8V versie slagmoer .. toch wat duurdere klasse .. Die triton set is echt wel goedkoop en goed als begin toestel denk ik .. best toch effe checken wat batterijen los kosten lol..
    Laatst gewijzigd door kitt1977; 30-12-15 om 04:25.

Zoals hierboven reeds vermeld is een slagschroeverdraaier voor zwaar werk. Hoewel deze machine ook voor schroefwerk gebruikt wordt is het koppel erg hoog. Hierdoor breken schroeven vaak af. Ideaal voor het aandraaien van bouten en houtfretbouten. Mijn algehele mening over ein hel is door mijn schrijfwijze duidelijk.

Einhell is zonde van het geld, ik heb die set van triton en ze bevallen prima, beter dan ik gedacht had trouwens. En ach ja, je kunt verliefdheid ook een beetje sturen, het is alleen maar een gevoel, als het tegen valt dan is dat ook snel bekoelt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    tipje misschien

http://www.gereedschapcentrum.nl/mak...FUYTwwodpDID0Q

Makita slagschroevendraaier, plus gewone boormachine 10,8 volt voor weinig
    10.8 lijkt niet veel, maar slagschroevendraaiers hebben ook niet veel nodig

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Mijn eerste reactie is dat je het geld beter kan steken in een normale accutol. Een slagschroevedraaier is pas nodig bij grotere aantallen grote schroeven (6x100 en groter). Je moet verder ook goede bitjes en goede schroeven gebruiken, die zijn ook niet goedkoop.

Mijn advies.
    Rustig doorsparen.
    Einhell is wat machines betreft niet aan te raden.
    Natuurlijk wil je geen €300 uitgeven.
    Maar dit is verspild geld.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Forum Rechten