Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: sketchup...

sketchup...

Op de site van Fine woodworking kwam ik een bouwtekening tegen die me wel leuk leek. Het betreft echter een tekening voor Sketchup. Hier en daar ben ik die hier al vaker tegen gekomen en heb zojuist eens op die site gekeken.

Uhm... euh, zo'n 500 euro voor een pro versie ? Is er soms ook een gratis versie of werkt iedereen hier met zulke dure software? Ik heb nergens iets zien staan helaas over een gratis versie, ja een trial maar of dat nu zinvol is als je sowieso geen pro gaat kopen weet ik niet.

Hoe doen jullie dat ? of moet ik het dan soms in de richting van de minder legale oplossingen gaan zoeken ??

hoor het graa.

sketchup is ook gratis te verkrijgen. Je krijgt eerst een trial periode en na 30 dagen kun je kiezen uit Pro of niet.

Er is nog steeds een gratis versie: Sketchup Make.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruine_beer Bekijk Berichten
    Er is nog steeds een gratis versie: Sketchup Make.
    Make gedeelte van de website werkt nu niet goed. Hier kan je de free/make variant downloaden.

Hee, mijn dank heren, de downloads lopen( 32 en 64 bit :-) )

Is dat dus de sketchup waar de meesten het over hebben hier ? Wat zijn eigenlijk grofweg de verschillen tussen deze en de pro. oftwel wat mis je als de gratis gebruiker ?

Ja, het heet alleen sindskort Make. Enige dat jij misschien mist is dat je niet op mm kan uitlezen. Als je een lijn opmeet gaat het op centimeters.

alleen in cm ? Mwah, als ik dan niet 2,1cm kan zeggen maak ik er wel 210 van :-)

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenskapelsin Bekijk Berichten
    Ja, het heet alleen sindskort Make. Enige dat jij misschien mist is dat je niet op mm kan uitlezen. Als je een lijn opmeet gaat het op centimeters.
    Onder WIndows --> System Preferensec --> Template. Die kan je instellen op Architectural in millimeters, centimeters en meters.
    Jeroentje

Forum Rechten