Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Introductie Kai

Introductie Kai

Hallo allemaal,

Na enige tijd alleen maar videos te hebben gekeken ben ik eindelijk begonnen met houtbewerken. Ik ben altijd wel redelijk handig geweest in en rondom het huis.

Naast het houtbewerken klim ik graag in een klimhal of buiten.

Groet,

Kai

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Kai.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Welkom op het forum!
    Wat voor soort houtbewerken vind je het interessants? Houtdraaien, houtsnijden? Stijgerhout? enz.
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Welkom kai.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !! Ik ben nieuwsgierig naar je projecten. Heb je misschien wat foto's ? Altijd leuk om het werk van andere houtbewerkers te zien.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ik ben net begonnen met houtbewerken dus ik vind eigenlijk nog alles wel interessant. Ik wil wel op den duur een draaibank aanschaffen maar op dit moment ben ik bezig om de 'basics' aan te schaffen. Ik heb op dit moment een kleine tafelzaag, frees en een lintzaag. Voor de rest nog wat handgereedschap en klein elektrisch gereedschap.

Ik probeer zoveel mogelijk te maken met oude pallets. Ik moet nog wennen met het gebruiken van de apparatuur dus dat doe ik nu even met wat oud hout. Of hout wat ik gratis bij elkaar kan schrapen. Hieronder wat foto's.

Kai (2).jpgKai (3).jpgKai (4).jpgKai (5).jpgKai (7).jpg

Dit zijn ballen om aan te hangen. Hier combineer ik mijn twee hobby's. Klimmen en houtbewerken. Gemaakt van oud grenen tuinpalen.
    Kai (8).jpgKai (9).jpg

Dat zijn leuke projecten! Dat stoeltje ziet er prima uit, ik krijg nu al kramp in mijn handen als ik die halve bollen zie...
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaihong Bekijk Berichten
    Dit zijn ballen om aan te hangen. Hier combineer ik mijn twee hobby's. Klimmen en houtbewerken. Gemaakt van oud grenen tuinpalen.
    Mooi gemaakt man. Ik heb ook jarenlang geklommen, zowel in de hal als in de Belgische rotsen en ook in de Alpen en Himalaya.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Forum Rechten