Huidige prijs Hammer N4400

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Heeft iemand recentelijk nog geinformeerd naar de prijs van een Hammer N4400 (in NL)? Ik overweeg de aanschaf en ben benieuwd waar ik ongeveer op moet rekenen. De importeur hier is nog tot 4 januari afwezig dus ik dacht... eens even aan jullie vragen wat het uitgangspunt voor onderhandeling zou kunnen zijn!?

Alle feedback gewaardeerd !
groet, Erik
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Dag Tinker,

Ik heb er vandaag eentje opgehaald uit Enkhuizen. Een tweedehands machine als nieuw.
Via dit forum. Zie dit topic.
Nog geen ervaring mee opgedaan, maar wat ik gelezen en gezien heb op youtube, hoge verwachtingen.

Groet,
Jan
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
ff omrekenen van 19 naar 21% en je weet alles. http://ballas-shop.de/de/hb_tmp/bandsaegen

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Hammer N4440. Viiel nog even buiten het budget. Ik kan je de conclusie geven van mijn zoektocht vertellen. Er zijn betere, maar niemand is negatief over een Hammer lintzaag. Daar heb je een goede koop aan. En mocht de liefde over zijn. kan je hem vrij makkelijk weer verkopen.
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
ff omrekenen van 19 naar 21% en je weet alles. http://ballas-shop.de/de/hb_tmp/bandsaegen

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Hammer N4440. Viiel nog even buiten het budget. Ik kan je de conclusie geven van mijn zoektocht vertellen. Er zijn betere, maar niemand is negatief over een Hammer lintzaag. Daar heb je een goede koop aan. En mocht de liefde over zijn. kan je hem vrij makkelijk weer verkopen.

Dank, handige link !
D'r is vast en zeker een betere te vinden, maar ook binnen hetzelfde budget?
Daar komt nog bij dat ik al een paar Hammertjes heb staan waar ik zeer tevreden over ben. Ik kijk ook nog even met wat kwijl in de mondhoeken naar de Felder FB510.... eigenlijk kan ik (uiteraard afgezien van de prijs) maar 1 reden bedenken om daar verder geen aandacht aan te schenken: ik heb al een tafelverlenging voor de Hammer die niet gaat passen op de Felder. (ben het nog niet met mezelf eens of dit een goed argument is of niet :)))

Wordt vervolgd...
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
BESTELD !!!
Het wordt dus de 4400, het showroommodel van Felder NL (met een beetje extra korting :p)
Aangezien dat een volledig standaard machine is heb ik nog wel een paar extraatjes besteld (transportinrichting, aanbouw voor tafelverbreding en de verstekgeleider); met heel veel geluk deze, en anders eind volgende week 'in huis'; kan niet wachten ....
Zal tzt nog wel even een paar fotootjes posten
 
P

Pel

Guest
Daar heb je niet alleen een prachtige machine aan, maar ook een steen goede machine aan, gefeliciteerd met de aankoop.

Groet Pel.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Gefeliciteerd Tinker55! Vandaag kwamen bij mij de "extraatjes" ook binnen.
De tafelverbreding (800mm), de verstekgeleider en drie nieuwe lintzagen.
Afgelopen week al een aantal boomstammen verzaagd. Gaat echt super.
Veel plezier ervan!

Groet,
Jan
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
@ Pel: bedankt; ik heb d'r ook het volste vertrouwen in dat dit een goede keus is!

@ Jan: leuk te horen dat jouw recente aanwinst ook zo goed bevalt!

Groet, Erik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.