Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Huidige prijs Hammer N4400

Heeft iemand recentelijk nog geinformeerd naar de prijs van een Hammer N4400 (in NL)? Ik overweeg de aanschaf en ben benieuwd waar ik ongeveer op moet rekenen. De importeur hier is nog tot 4 januari afwezig dus ik dacht... eens even aan jullie vragen wat het uitgangspunt voor onderhandeling zou kunnen zijn!?

Alle feedback gewaardeerd !
    groet, Erik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    1929,95 inclusief BTW
    Da's snel ! :-)
    Heb jij 'm zelf recentelijk misschien gekocht... zo ja, al ervaringen mee opgedaan?

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Dag Tinker,

Ik heb er vandaag eentje opgehaald uit Enkhuizen. Een tweedehands machine als nieuw.
    Via dit forum. Zie dit topic.
    Nog geen ervaring mee opgedaan, maar wat ik gelezen en gezien heb op youtube, hoge verwachtingen.

Groet,
    Jan

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    ff omrekenen van 19 naar 21% en je weet alles. http://ballas-shop.de/de/hb_tmp/bandsaegen

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Hammer N4440. Viiel nog even buiten het budget. Ik kan je de conclusie geven van mijn zoektocht vertellen. Er zijn betere, maar niemand is negatief over een Hammer lintzaag. Daar heb je een goede koop aan. En mocht de liefde over zijn. kan je hem vrij makkelijk weer verkopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evs Bekijk Berichten
    ff omrekenen van 19 naar 21% en je weet alles. http://ballas-shop.de/de/hb_tmp/bandsaegen

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Hammer N4440. Viiel nog even buiten het budget. Ik kan je de conclusie geven van mijn zoektocht vertellen. Er zijn betere, maar niemand is negatief over een Hammer lintzaag. Daar heb je een goede koop aan. En mocht de liefde over zijn. kan je hem vrij makkelijk weer verkopen.
    Dank, handige link !
    D'r is vast en zeker een betere te vinden, maar ook binnen hetzelfde budget?
    Daar komt nog bij dat ik al een paar Hammertjes heb staan waar ik zeer tevreden over ben. Ik kijk ook nog even met wat kwijl in de mondhoeken naar de Felder FB510.... eigenlijk kan ik (uiteraard afgezien van de prijs) maar 1 reden bedenken om daar verder geen aandacht aan te schenken: ik heb al een tafelverlenging voor de Hammer die niet gaat passen op de Felder. (ben het nog niet met mezelf eens of dit een goed argument is of niet :-)))

Wordt vervolgd...

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Is dit dan iets voor je? Een Felder FB610 tweedehands
    Klik. Prijs is 2599.

Groet,
    Jan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    Is dit dan iets voor je? Een Felder FB610 tweedehands
    Klik. Prijs is 2599.

Groet,
    Jan
    Mooi, maar dat wordt me echt een tikkie te groot en zwaar; ik heb al niet zo heel veel ruimte meer over dus ik zal me echt enigzins moeten beperken...

BESTELD !!!
    Het wordt dus de 4400, het showroommodel van Felder NL (met een beetje extra korting )
    Aangezien dat een volledig standaard machine is heb ik nog wel een paar extraatjes besteld (transportinrichting, aanbouw voor tafelverbreding en de verstekgeleider); met heel veel geluk deze, en anders eind volgende week 'in huis'; kan niet wachten ....
    Zal tzt nog wel even een paar fotootjes posten

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Daar heb je niet alleen een prachtige machine aan, maar ook een steen goede machine aan, gefeliciteerd met de aankoop.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Forum Rechten