Opleidingen houtbewerking meubelmakers/timmerman, suggesties gezocht!

P

Pel

Guest
@Wooper. Aan zulke verbindingen moet je niet met boormachines e.d. werken omdat het dan sneller zou gaan, gewoon met een kapzaag en een scherpe beitel maak je de beste verbindingen. Daar was je zo te zien al achter gekomen, mooi gemaakt trouwens. Accuratesse gaat voor snelheid moet je altijd in de gaten houden.

Groet Pel.
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
zo mag dan eindelijk aanstaande maandag beginnen. Wat zou de goede subfora zijn om een dagboekje bij te houden. Aangezien mensen wel benieuwd waren!
 

DeBo

Actieve deelnemer
23 feb 2016
35
0
Achterhoek
Wat toevallig dat ik dit tegen kom als nieuw lid op het forum. Ik doe nu m'n Bouwkunde niveau 4 en ben al aan het denken wat ik hierna wil doen, HBO of toch gaan timmeren. Mij lijkt HBO ook niet wat vanwege het vele tekenen en ontwerpen maar zou juist graag met mijn handen werken en vooral met hout. Ben erg benieuwd hoe jou de timmer opleiding gaat bevallen!
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Ha Wooper,

Leuk om te lezen zo. En tof dat je je gevoel hebt gevolgd en voor deze opleiding hebt gekozen. Zelf zit ik in het laatste jaar van mijn HBO opleiding, weliswaar Duaal waardoor ik drie dagen werkzaam ben bij een aannemer en me ondertussen bezig hou met contractmanagement. Erg leuk, maar ik sta toch ook het liefst op zaterdag gewoon te beunen, of in een vrij uurtje in de werkplaats te knutselen (veel vrije uurtjes zijn er niet de laatste tijd :eek:) Edit: Ik zie net je dagboek, ga ik volgen! Succes met je opleiding, en heb je al een beetje een idee welke richting je op wil in de bouw?
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.