bezoekje aan willemse,zwolle

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
hallo medehoutliefhebbers,

iedereen kan die mooie fijnhouthandel in arnhem en die in amsterdam. soms zit er ook plaatselijk een erg goede houthandel met mensen die je altijd willen helpen. ik heb geen aandelen in deze houthandel maar wil jullie dit wel al tip geven. een erg mooie werkplaats met vakkundige mensen. je kan hier alles laten maken van hout. tevens kan je hier hout halen voor een erg goede prijs. mocht je een keer een bezoek willen brengen stuur dan een pb'tje. ik ga dan graag even mee om je voor te stellen. nogmaals : ik heb geen aandelen maar persoonlijk kom ik daar erg graag.

Attached files
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
kan die zich beter eerst voorstellen, en dan wellicht een reactie geven.
er zijn wel meerdere met een bedrijf maar die posten allemaal gewoon mee, maar misschien stelt J&F zich nog voor


hans
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
ik ben wel weer blij met de aandacht voor deze mooie houthandel. en nee ik heb nog steeds geen aandelen maar kan het gewoon goed vinden met deze mensen

rick
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Dit kon nog wel eens wat voor mij zijn, ik woon redelijk dicht bij zwolle en altijd nog opzoek naar een goed en voordelig adresje voor hout.
Kunnen ze daar het hout eventueel ook vlakken en op dikte schaven?

Gr. Geert
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
geert,

dat kan vaak wel, er staan vele machines. het kan zijn dat ze erg druk zijn met een project en dat het hout dan een dag later klaar ligt. mocht je eens een bezoekje willen brengen dan hoor ik het graag. vind het altijd leuk om mensen in contact te brengen met willemse

rick
 

dvdlinde

Nieuw lid
25 sep 2010
1
0
Willem
rickkoorman zei:
hallo medehoutliefhebbers,

iedereen kan die mooie fijnhouthandel in arnhem en die in amsterdam. soms zit er ook plaatselijk een erg goede houthandel met mensen die je altijd willen helpen. ik heb geen aandelen in deze houthandel maar wil jullie dit wel al tip geven. een erg mooie werkplaats met vakkundige mensen. je kan hier alles laten maken van hout. tevens kan je hier hout halen voor een erg goede prijs. mocht je een keer een bezoek willen brengen stuur dan een pb'tje. ik ga dan graag even mee om je voor te stellen. nogmaals : ik heb geen aandelen maar persoonlijk kom ik daar erg graag.
 

J.Tjeerdsma

Nieuw lid
11 okt 2010
7
0
www.jf-meubelmakerij.nl
J&F zei:
Ja ik kom er ook wel eens voor hout.


Apart dat jij er ook wel eens komt zeg...
Het rare is namelijk dat het bedrijf dat jij claimt te zijn, en de site waar je naartoe word gelinkt als je op jou naam klikt, allebei van mij zijn.

Het is jammer dat jij zo'n mooi forum verpest met je comment, en dat je dan mijn bedrijf gebruikt en mijn website voor je profiel...
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
vrienden van het forum,

@j&f en dhr tjeerdsma
ik weet niet precies waar de laatste reactie's over gaan maar in ieder geval niet over houthandel willemse. dit is een goede houthandel.

vorige week een mooi partij'tje yellow poplar gehaald bij rene willemse voor het maken van laatjes en doosjes. mooi stabiel hout en erg goed te bewerken. advies was weer goed. het hout kon gelijk geschaafd worden(heb ik zelf mogen doen).

mocht iemand eens mee willen dan hoor ik het graag

rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.