Even voorstellen :)

Audrey

Actieve deelnemer
24 dec 2015
28
0
Hallo allemaal!

Ik ben Audrey, 29, woon in Zuid-Limburg en houd me sinds kort bezig met pyrografie. Buiten de pyrografie heb ik nog wat leuke hout projectjes op de planning staan (bar, vide, meubels) maar die maak ik samen met mijn vriend (hij is timmerman).
Voor pyrografie heb ik zo'n goedkope stift gekocht waarbij de temperatuur niet regelbaar is. Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag wat meer over deze techniek wil leren, voornamelijk hoe je de verschillende hulpstukken gebruikt. Mijn eerste werk heb ik namelijk maar met 1 hulpstuk gemaakt:

12366439_10205541147508712_3136247374991618878_n.jpg
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Ik denk dat het nu al tijd is om te gaan sparen voor een duurdere regelbare stift als dit het resultaat is van een goedkope stift dan kan het alleen maar nog beter worden. Ik vind dit een schitterend resultaat voor een " beginner"
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Heb je ook gezien dat Dremel een snoerloze soldeerbout heeft waar ook punten voor te krijgen zijn. De versatip
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ah super, ja dat zijn de wat uitgebreidere setjes :) Die komt op mijn wish-list ;)

Ik heb vrij recent ook geupgrade van een soldeerbout-met-snoer naar zo'n Sutacelot brander (Razertip SK HD)
en het is een wereld van verschil. Hij is snel warm (paar seconde) en (belangrijker), wordt dan ook niet warmer.
Als ik vroeg 10 schalen moest signeren, had ik bij de 8e de neiging een handschoen aan te doen. Goed, het kost
wat, maar het is zijn geld waard, wat mij betreft.

Je woont niet echt in de buurt in Zuid Limburg, maar als je ooit in de Betuwe bent ben je van harte welkom om eens
uit te proberen.
 

Audrey

Actieve deelnemer
24 dec 2015
28
0
Ik heb vrij recent ook geupgrade van een soldeerbout-met-snoer naar zo'n Sutacelot brander (Razertip SK HD)
en het is een wereld van verschil. Hij is snel warm (paar seconde) en (belangrijker), wordt dan ook niet warmer.
Als ik vroeg 10 schalen moest signeren, had ik bij de 8e de neiging een handschoen aan te doen. Goed, het kost
wat, maar het is zijn geld waard, wat mij betreft.

Je woont niet echt in de buurt in Zuid Limburg, maar als je ooit in de Betuwe bent ben je van harte welkom om eens
uit te proberen.

Dat klinkt in ieder geval heel goed! Ga het zeker overwegen, bedankt voor de invite haha ;)
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Audrey, als je dit met een goedkope pyrografie stift gemaakt hebt dan ben je m.i. een natuurtalent. Ik hoop dat je regelmatig je werk hier op het forum laat zien, ik vind het schitterend wat je gemaakt hebt.

Groet Pel.
 

Audrey

Actieve deelnemer
24 dec 2015
28
0
Welkom op het forum Audrey, als je dit met een goedkope pyrografie stift gemaakt hebt dan ben je m.i. een natuurtalent. Ik hoop dat je regelmatig je werk hier op het forum laat zien, ik vind het schitterend wat je gemaakt hebt.

Groet Pel.

Hoi Pel, dankjewel :D Ik teken al erg lang dus dat is wel een handige basis, maar ik ga zeker meer op hout oefenen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.