Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Hammer C3-31 Comfort met dado set

Wegens omstandigheden.

Een mooie Hammer C3-31 Comfort 4pk van eind 2012 met de dure verstelbare sleuvenset (€500+), is door omstandigheden amper gebruikt en dat is zonde natuurlijk van deze mooie machine. De ingebouwde frees is zelfs nog nooit gebruikt.

Staat niet in de weg maar mag weg naar de liefhebber voor de juiste prijs. (Rond de €7000)

Hoi, het is een standaard c3-31c (comfort) ik heb de handleiding niet 123 bij de hand maar door de schuif en oplegtafel heb je wel wat ruimte nodig.

Ik doe hem weg omdat ik nu met mijn MBA studie ben gestart en de machine dus zeker weer 2 jaar niet of nauwelijls gebruikt gaat worden. En door een drukke baan hij al amper gebruikt werd, is het gewoon zonde om hem zo te laten staan.

Daarnaast gaat ons huis binnenkort in de verkoop dus ruimt het ook wel lekker op in de schuur als de n4400 (gereserveerd) en deze weg zijn.

Foto's zijn niet nodig, ding is echt amper gebruikt en als nieuw, heeft in een geïsoleerde schuur gestaan.
    Laatst gewijzigd door Enkhuizen; 24-12-15 om 11:07.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Verkoop je de sleuvenfrees ook los?
    Zo ja, wat is het type nummer en hoeveel wil je ervoor hebben?

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkhuizen Bekijk Berichten
    Eerst even compleet.
    ok. Mocht je nog van gedachten veranderen of de eventuele koper heeft hem niet nodig. Laat het even weten.

@evs, natuurlijk, alvast bedankt voor je interese. Heb al een aantal pb's ontvangen dus hopelijk zitten er serieus gegadigden tussen.

Ik heb nog geen serieus bod ontvangen.

De machine staat nog te koop.

ZGAN C3-31 Comfort - richtprijs EUR 7000
    Dado/sleuvenset (1x gebruikt)
    Met de wielenset
    2 zaagbladen (net geslepen)

Evt tegen meerprijs met stofafzuiging/slang er bij (blauwe Tendotools versie van de HBM 200 Profi met Microfilter EUR350)
    Laatst gewijzigd door Enkhuizen; 30-12-15 om 19:09. Reden: richtprijs toegevoegd

een vraagprijs lijkt me dan ook wel handig, anders blijft iedereen bieden onder je vraagprijs, daar kun je zeker van zijn en dan weet men of dit ook een serieuze vraagprijs is
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Mag weg voor rond de E. 7000 staat in de eerste post.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houtenklaas Bekijk Berichten
    Mag weg voor rond de E. 7000 staat in de eerste post.
    Inderdaad :-)

Maar ook aangepast in tussenpost

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten