De Vlaamse Houtdraaiersgilde in Zutphen

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
Ons tijdschrift was pas uitgegeven als wij naar Zutphen gekomen zijn met ons team om demo's te geven als onze werkstukken tentoonstellen.
Mijn belofte naar Jaap toe en zijn team was een artikel plaatsen in ons tijdschrift.
Deze is vandaag bij mij terecht gekomen in de brievenbus.
Heel wat leden onder jullie zullen het waarschijnlijk ook krijgen indien je lid bent, maar er zijn velen onder jullie die het niet hebben.
Daarom plaats ik de ingescande versies op deze boeiende forum.
Ik plaats ook nog eens een PDF-bestand mocht het niet duidelijk genoeg zijn om de tekst te lezen.
Het werd met plezier opgenomen in ons tijdschrift.

Het verslad in een PDF-bestand geplaatst.
Bekijk bijlage 001 Verslag Zutphen.pdf

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi moment op de Open Dag Hout! Hier nog een filmpje van dit bijzondere moment.

Fons


Fons,
Het doet me enorm plezier dit filmpje te zien.
Ik had het nog nergens gezien, maar fantastisch.
Het filmpje zet ik zeker op mijn website en Facebook, mits uw toestemming natuurlijk.
Bedankt Fons.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Geen probleem Didier! Graag gedaan. Het staat nu publiek op Youtube. Gebruik het maar waar u wilt.

Vriendelijke groet van Fons
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Geen probleem Didier! Graag gedaan. Het staat nu publiek op Youtube. Gebruik het maar waar u wilt.

Vriendelijke groet van Fons

Super bedankt Fons, ik kon niet wachten, maar het staat al op mijn facebook en op mijn website.
Heel tof.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Didier en collega's nog hartelijk dank voor jullie bijdrage aan Zutphen. Prachtig houtdraaiwerk van de bovenste plank.
In je laatste foto zie ik drie ruimtevaarders. Ze hebben even de ruimtehelm afgezet voor de foto. Hun luchtvaartuig werd zojuist onthult.
Graag tot de volgende ODH.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.