Wilgenhout (stammen) Gratis af te halen

rikheem

Nieuw lid
27 jul 2014
10
0
Wilgen stammen van een 15 meter hogen treur wilg gratis af te halen op 23 december! deze grote wilg is ziek en gaat komende woensdag gekapt worden maar ik zelf kan weinig met het hout. het gaat om stammen (geen planken). bij de voet is de boom ruim een meter in doorsnede. regio bollenstreek, graag dm voor details
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Wilgen stammen van een 15 meter hogen treur wilg gratis af te halen op 23 december! deze grote wilg is ziek en gaat komende woensdag gekapt worden maar ik zelf kan weinig met het hout. het gaat om stammen (geen planken). bij de voet is de boom ruim een meter in doorsnede. regio bollenstreek, graag dm voor details

heb je foto's van de wilg? heb zeker wel interesse maar de 23e gaat niet lukken, komende maandag de 28e wel.
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Helaas, de 24ste gaat het overige hout door de versnipperaar

Dat is erg jammer, deze week moet ik gewoon werken en maandag heb ik vakantie... indien je bereid bent om 2 stukken van pakweg 100 lang ×40 breed en heel misschien 1 stuk van 30 lang en 100 breed naast de versnipperaar zou willen leggen kom ik die maandag zeker ophalen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.