Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Wilgenhout (stammen) Gratis af te halen

Wilgen stammen van een 15 meter hogen treur wilg gratis af te halen op 23 december! deze grote wilg is ziek en gaat komende woensdag gekapt worden maar ik zelf kan weinig met het hout. het gaat om stammen (geen planken). bij de voet is de boom ruim een meter in doorsnede. regio bollenstreek, graag dm voor details

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikheem Bekijk Berichten
    Wilgen stammen van een 15 meter hogen treur wilg gratis af te halen op 23 december! deze grote wilg is ziek en gaat komende woensdag gekapt worden maar ik zelf kan weinig met het hout. het gaat om stammen (geen planken). bij de voet is de boom ruim een meter in doorsnede. regio bollenstreek, graag dm voor details
    heb je foto's van de wilg? heb zeker wel interesse maar de 23e gaat niet lukken, komende maandag de 28e wel.

Helaas, de 24ste gaat het overige hout door de versnipperaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikheem Bekijk Berichten
    Helaas, de 24ste gaat het overige hout door de versnipperaar
    Dat is erg jammer, deze week moet ik gewoon werken en maandag heb ik vakantie... indien je bereid bent om 2 stukken van pakweg 100 lang ×40 breed en heel misschien 1 stuk van 30 lang en 100 breed naast de versnipperaar zou willen leggen kom ik die maandag zeker ophalen

Forum Rechten