Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: eierrekje klaar

eierrekje klaar

Het moest er toch een keertje weer van komen na die tik op mijn vingers. Vandaag het eierrekje klaar gemaakt.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: eierrekje klaar

nyckle,

heb je toevallig ook foto's gemaakt van de bouw? zeer benieuwd hoe je de gaten gemaakt hebt voor de eieren?
    rick

Niet zo moeilijk hoor :lol: Kolomboormachine met een 40 mm speedboor.
    Het hout is allemaal afval eiken.

hello
    een mooi werkje brengt me ook op ideeén.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

met een boor? het was natuurlijk leuk geweest om deze gaten ook te draaien. misschien een leuke uitdaging voor het volgende rekje?
    ben benieuwd naar de volgende projecten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    met een boor? het was natuurlijk leuk geweest om deze gaten ook te draaien. misschien een leuke uitdaging voor het volgende rekje?
    ben benieuwd naar de volgende projecten
    deze gaten zijn ook gedraaid :lol: maar ik denk dat als ik de gaten had gedraaid op de draaibank, mijn handjes, mijn hoofd en niet te vergeten de machine er even anders uit hadden gezien. Toch maar niet. Maar wie wil mag natuurlijk. Voortaan ga ik voor veilig en niet voor een uitdaging.
    Het was vandaag echt wel een stap, om de draaibank weer aan te zetten en te schuren. Nu veilig met iets tussen mijn pollekes, wat mijn vingers nooit mee zou kunnen nemen.

Gelijk heb je Nyckle!Je gezondheid gaat voor en is niet te vervangen.Ik had niet meegekregen dat je een ongeluk(je) hebt gehad.Blijkbaar was het nogal heftig Ik heb nog steeds geen bank.....)
    Kreeg een heel mooi aanbod voor een grote Jet...zucht.Die heb ik even in overweging.
    gr Kim

Ringvinger topje er net niet half af. Precies tot aan het botje. Echt veel mazzel gehad.Maandag gaan de hechtingen er uit. Wonder boven wonder weinig pijn gehad tot nu toe.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@kimmy: welke jet kan je kopen?

@nyckle: veiligheid inderdaad boven alles. gister vloog my een houten ring uit de klem en tegen mijn veiligheidsbril. oeii, geen bril-> geen oog!! wel direct verder gegaan met draaien.

heb je het gevoel alweer terug in je vingertop?

maandag gaan de hechtingen eruit, Het ziet er prachtig uit voor een "scheurwond door botgeweld veroorzaakt". :lol: .
    Vandaag neem ik het knopje ven het eierrek nog onderhanden. Ik ben er nog niet tevreden over. Het is te klein. Het knopje moet boven de eieren uitsteken. Hierdoor krijg je meer een kegel form.

Forum Rechten