Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Weer tijd voor een meeting?

Hallo mensen,

Zullen we weer eens een middagje of avond afspreken om elkaar weer eens persoonlijk te ontmoeten? Lijk me leuk!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Weer tijd voor een meeting?

super idee, ben ik altijd wel voor te vinden!!

En nu een passende locatie en middaginvulling: iets (laten) zien, ideeën opdoen, een inspirerende omgeving met een breed palet aan houtbewerkingsaspecten (Bataviawerf Lelystad -achter de schermen?), nieuwsgierig zijn naar andermans hout(be)werken, tips en tricks uitwisselen, een kleine expositie, ergens in het najaar.................enz.
    Ik doe uiteraard graag mee.
    Maandagmorgen 10.00 uur bij mij in Lemmer maar even verder praten Rick, dan zien we elkaar toch.
    Of zijn er meer die dan ook kunnen komen.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Ha Jan,

Ik wil niet "inbreken", dus als Rick en jij samen al een programma hebben, dan moet je het zeggen. Anders lijkt het me ook mooi om weer eens bij je te komen kijken. Maandag aanstaande om die tijd kan ik wel.

Je zegt het maar.

Athanor
    Guest

Maandag gaat het mij niet lukken, maar een keer een gezamenlijke ontmoeting lijkt me wel wat. We hebben natuurlijk ook al eens de wens uitgesproken de (visgraat)werkbank van Jan van Dijk te gaan bekijken?! 2e helft augustus heb ik veel tijd, daarna op een avond of zaterdag zal meestal wel gaan.

Fons

Roeland in Akkrum is bezig met zijn cursusruimte en het voorbereiden van zijn cursussen. Misschien een mooie gelegenheid om elkaar daar te ontmoeten. Moeten we ook niet te lang mee wachten. Voelt iemand wat voor een zaterdagmiddag en daarna misschien wat bbq of zo iets??

jaap

Lijkt me een goed plan Jaap.

@ Jan, zo je me nog ff kunnen laten weten of het maandag doorgaat? Dan weet ik het

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@jaap : barbeque is altijd goed !!

@wilco : heb je al vervoer naar lemmer ? ik heb daarna wel plannen om nog wat houtadressen te bezoeken in friesland dus dat is een dag vullend programma maar je mag natuurlijk altijd mee.
    stuur maar een berichtje

@jan : het is een goed plan om maandag van ideeen te wisselen

rick

Meeting.
    Rick zou zo wie zo even langs komen a.s. maandag. Van daar dat ik opperde dit onderwerp te bespreken. Meer niet. Wilco uiteraard van harte welkom a.s. maandag. Gezellig.
    Zaterdag een eenvoudige doch voedzame maaltijd in Akkrum ben ik ook voor in.
    De kosten kunnen we gezamenlijk wel om(ver)slaan.
    Als iedereen een klein stukje hout meeneemt kunnen we vast wel een stuk varken/kip cremeren.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Athanor
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    ik heb daarna wel plannen om nog wat houtadressen te bezoeken in friesland dus dat is een dag vullend programma maar je mag natuurlijk altijd mee.
    Hoi Rick,

Als je Wystke van Haalhout wilt bezoeken kan ik je een rit besparen, want die heeft vakantie en is gesloten, ik heb vorige week nog contact met hen gehad en toen hoorde ik dat. Jaap van Leersum kun je beter eerst even bellen of hij er is. Vorige week kreeg ik geen contact, misschien is hij ook met vakantie.......

Fons

Forum Rechten