Welke kolomboor?

P

Pel

Guest
Ha. Ha. Ha.. Lars, gelukkig maar 1 seconde, normaal gesproken kan aan deze machines niet veel stuk gaan, buiten de motor is zowat alles mechanische onderdelen en dat is ook nog te maken of te laten maken. Ik ben voor een tweede leven van gereedschap en of machines, mits nog goed functionerend natuurlijk, je moet het zo zien Lars, jij blij, en de verkoper blij, wat wil je nog meer.

Groet Pel.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ik heb net voor het eerst serieus met de kolomboor gewerkt, 21 gaten geboord met een diameter 20mm. Dat ging prima. Daarvoor nog de Kinzo schuurmachine gebruikt en dat is echt een geweldig apparaat! Ik had dat ding echt jaren eerder moeten kopen. Schuurt prima en het vermogen is ook voldoende. Je kan er ook makkelijk ronde vormen schuren omdat het begin en uiteinde rond lopen. Wat wel jammer is is dat er geen fijner schuurband te koop is dan korrel 120. Zou ideaal zijn als er ook nog 180 of 240 te koop zou zijn. Maar ik raad allebei de machines aan voor iemand met een beperkt budget, ondanks tweedehands werken ze erg goed!
 
P

Pel

Guest
Lars, die schuurbanden worden vanzelf korrel 180 als je er een tijd mee geschuurd hebt. Maar volgens mij moeten ze ook te koop zijn, toch maar goed dat je eerst even naar tweedehands machines gekeken hebt, scheelt enorm in de portemonnee.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.