Tuinhuis Blom3dd

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Kozijnstelhoeken kende ik nog niet, leuke tip. Een van de dubbele deuren klemt, nu kun je met de scharnieren gaan friemelen, of de schaaf cq beitel pakken, wat ook nog kan is met (kozijnstelhoeken) of vul plaatjes de boel net recht cq krom trekken zodat het (net) niet meer klemt.
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Hey,

wat foto's van de bouw van dit grote project waar de stapjes klein zijn... 40m2 tiny house in 7 hoek vorm
fotoo's
0023C488-CCB0-42A6-81A9-38AC7A48E5F4L0001.jpgBC6B1A74-A4E1-4DB3-B608-3A82C72876A9L0001.jpgIMG_2416.jpg
C91C6F84-2B31-4FD4-8A35-95E834562219L0001.jpg
vanuit slaapkamer naar keuken. Blender 3d is tof !
Tja je verzint wat! Ik wou graag nog een manier om meer verluchting te hebben, tis een tuinhuis! Dus daarom de anderhalve man en een paardekop deur. (tijl uilenspiegel - een ruiter op paard en baanderdeur)
DSC_0675.jpgIMG_2010.jpganderhalve man en een paardenkop.jpg
op Mp een deur voor een tientje gevonden, was/is een risico. murfplaat :) met trespa, kans dat ie scheluwschoteltordeert is goed aanwezig. de deur hang al een tijdje en er is nog niet echt iets wezenlijks gebeurt. ik heb er met woodmax en hele dikke schroeven, teak latten met sluit- en druipprofiel op gemaakt.

IMG_2159.jpg de werkplaats.
IMG_2208.jpg
Dit is het wc project :D zwaar gelamineerde glaskunst, het is een misdruk er zitten lucht vlekken in..

IMG_2431.jpg
ophanging is met 3 omgebogen deurhengen. en veel lijm! Was wel een uitdaging !
nieuw houthok
IMG_2633.jpg

En de laatste wand,op het noorden. ik wou graag iets met zink doen. hout op die plek zal waarschijnlijk erg groen gaan worden door algen, staan veel bomen en hoge coniferen, weinig wind.
Eerste gedachte was, naar de metaalboer en wat willekeurige plaatjes zoeken en dat lekker potdekselen. maar ja iets simpels lukt me niet...
Tesselaties ( trukje wat Mc Escher doet)
Screenshot from 2019-10-01 12-08-14.jpgP2_dual.jpg
deze vond ik te gek, maar veels te moeilijk, dus daarom het cairo tiles motief
de vier vijfhoeken vond ik wel toepasselijk.
dus ff wat meten en passen in de comp.
Dit project was eigenlijk toevallig een kennis had een oud ford transit busje gelast en had betaald gekregen in de vorm van een hbm zetbank van 90cm ! die mocht ik lenen !
oude regengoten. wordt lekker wild. ik wil de 5hoeken er in rillen met een scherp iets , iemand een idee???
IMG_2647.jpgIMG_2669.jpg
In de grote schuur van mijn ouders vond ik nog een stapel dikke meranti schroten. die komen boven.

Zo dan!
 

Bijlagen

  • DSC_0680(1).jpg
    DSC_0680(1).jpg
    82,8 KB · Weergaven: 231
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Je gaat maar rustig door en het wordt steeds mooier om te zien.
Leuk dat je ons nog steeds op de hoogte houd van je vorderingen.

Mvg, :).
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Ja dank
Hoop dat ik een inspiratie kan zijn voor jullie.. Ik ben nu 4 jaar bezig, het is en blijft erg leuk. en genoeg uitdagingen. er komen er nog een paar , de badkamer, wil ik nog wel iets leuks van maken. de keuken moet eenvoudig worden. en dan de 12 volt electra installatie..
Alle hulp is ook welkom.. en vraag maar raak hoor!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.