Hout ondersteuning veranderen of verplaatsen voor bureau- hulp nodig

borgqueenx

Nieuw lid
6 jul 2012
21
0
Ze deze youtube video die ik heb gemaakt een half uur geleden:
https://youtu.be/7VLbbwKlb9I

mijn nieuwe bureaustoel past niet lekker eronder en als ik die steun balk nou zou kunnen verplaatsen(of gewoon nieuw balkje bestellen) of er een andere oplossing is dat vraag ik me af. Of deze nou echt veel ondersteuning bied vraag ik me ook af.....
wat vinden jullie hout experts ervan?:)
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ze deze youtube video die ik heb gemaakt een half uur geleden:
https://youtu.be/7VLbbwKlb9I

mijn nieuwe bureaustoel past niet lekker eronder en als ik die steun balk nou zou kunnen verplaatsen(of gewoon nieuw balkje bestellen) of er een andere oplossing is dat vraag ik me af. Of deze nou echt veel ondersteuning bied vraag ik me ook af.....
wat vinden jullie hout experts ervan?:)

Ik zou het balkje gewoon 15 centimeter naar achteren verplaatsen. (als ie eraf is even checken op doorbuiging en helemaal weglaten?)
Of een andere stoel gebruiken.:p
Of het bureau wat verhogen.:p
 
P

Pel

Guest
Wat plaatjes hout onder het bureau leggen, zodat het hele zaakje omhoog komt? Of zit e.a. met een keper tegen de muur vast? Dan lat verwijderen en naar achteren verplaatsen het bureau gaat m.i. niet doorhangen.

groet Pel.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
De armsteunen van een bureaustoel horen met de bovenkant van je blad gelijk te staan.

Kan je de armsteunen naar achteren verschuiven? Anders er een stuk van af zagen :rolleyes:
 

borgqueenx

Nieuw lid
6 jul 2012
21
0
Bedankt voor het advies! De armleuningen en stoel zijn in hoogte aan te passen maar helaas zit dat niet lekker dicht tegen mijn bureau.
 

Tomtom

Actieve deelnemer
16 dec 2013
124
0
Groningen
Als je met je armsteunen wat verder omlaag achter je bureau gaat zitten, kan je opmeten hoever het balkje naar achteren zou moeten. Ik verwacht dat je geen problemen met doorhangen zult krijgen als je het balkje minder dan ca 20cm moet opschuiven. En ik vermoed dat je minder nodig hebt. (als ik op de stoel waarop ik nu zit strak met mijn (weliswaar niet erg kleine) buik tegen het bureau ga zitten komen de armsteunen maar een cm of 5 onder het blad)

Dus ik zou even meten hoeveel de balk naar binnen moet, en als dat minder dan 20cm is, hem gewoon losschroeven en opschuiven.

Groetjes,

Tom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.