houtmot zakken

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.916
2.536
Waar kopen jullie je houtmotzakken? De voorraad zakken begint te slinken en als ik zie dat sommige bedrijven 2,5 euro voor een plastic zak vragen, dan denk ik dat dat beter moet kunnen.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Ben toevallig van de week bij Baptist geweest daar heb ik ongeveer €1,50 per zak betaald.
Ik gebruik de zak wel meerdere keren.
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
De laatste keer besteld bij houtwerkplaats.com. Ik betaalde toen iets minder dan 2,-- per zak. Felder is iets duurder maar dan kun je ze per 10 bestellen. Voor mijn vorige afzuiger kocht ik altijd de grote vuilniszakken bij de aldi.
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.916
2.536
Ik kan de zakken bij het milieupark in de container gooien, maar de mensen die daar werken waarderen het denk ik niet als ik de zakken daar leeggooi. Omdat ik hoofdzakelijk met gebruikt hout rommel, zit zo'n zak zo vol. Ik had een stapel asbestzakken, maar die beginnen aardig op te raken. Ik heb ook wel eens zo'n blauwe vuilniszak gebruikt, maar die zijn niet dik genoeg, elke keer dat ik er tegenaan kwam, moest ik weer een gat plakken. Ik hoopte dat iemand een goedkoop adres had voor die zakken. Als je er 10 per jaar gebruikt, maakt de prijs niet zo veel uit, maar met een paar per week, loopt het aardig op.
 

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
744
149
Heerde
marinusvannorel.nl
Die blauwe zijn vaak heeeel dun, maar die van de Aldi zijn iets dikker. Volgens mij niet in het standaardassortiment, maar af en toe een aanbieding of hoe noem je zoiets.
Ik heb er nog wat liggen. Als je in de buurt bent/komt kun je er wel een paar krijgen om te proberen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.