Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 55

Is deze nog iets waard?

Tijdens het kerstverlof geef ik mezelf een PaulK werkbank kadoo

Mijn huidige massieve werkbank gaat echter plaats moeten maken. Maar ik vroeg me af of deze eigenlijk nog iets waard is, is het de moeite om deze te koop aan te bieden?
    De bank is 80 hoog, 53 diep en 255 lang, de metalen bankschroef zou ik graag houden. De houtsoort ben ik niet zeker, maar de kenners hier kunnen mijn waarschijnlijk wel helpen?

Denken jullie dat er interesse zou zijn in deze werkbank? Zowel hier als op 2dehands, marktplaats, ...
    Of is dit hoogstens mooi brandhout?

DSC01203.jpgDSC01204.jpg

En nog een foto van de bovenkant

DSC01205.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Geen idee .. ben wel benieuwd naar je Paulk werkbank .. wil die ook maken binnenkort :-)

Hoe vlak/recht is het blad nog?
    Mijn oude werkbank, een oud ambachtsschool exemplaar, is destijds naar een museum hier in de buurt gegaan. Blad hing meer dan 2cm door, dus niet meer echt bruikbaar.
    Op marktplaats zetten en kijken wat er op geboden wordt, de houten bankschroef is opzich al wat waard.
    Succes met de bouw van de nieuwe.
    sometimes you just need a bigger hammer

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Bepaalde winkeliers zijn er nog al dol op, iets met vintich of zo iets, er wordt toch redelijk voor geboden denk ik, succes.

Groet Pel
    Hout wirktj.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Wat Pel zegt, ik heb lelijkere exemplaren voor 300+ euro te koop gezien en er werd nog flink op geboden ook!
    Zet hem op marktplaats met trefwoorden als "brocante" en vintage en de werkbank zal een nieuw leven als sidetable in een of ander hipster's huis tegemoet komen.

Dit soort werkbanken zijn inderdaad helemaal "hot" in een sommige interieurs. Zoek maar eens op marktplaats voor wat voorbeelden. Kun je nog aardig wat voor krijgen!

Ik heb zo een werkbank zien staan in een huis van meer dan veertig miljoen (euro)...
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ik vind em erg mooi en als ie niet te ver van Eindhoven af staat zou ik em best over willen nemen. Maar niet voor 300 euro. Dat wordt mij te gortig. Dus als je em kwijt wil voor zeg 75 EUR en hij staat niet te ver weg... Dan weet je mij te vinden

Forum Rechten