Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Kerstboompjes

Kerstboompjes

Ik heb een tijd niet kunnen draaien maar vandaag kwam alles samen en kon het weer een keertje. Ik wilde van een tak goeden regen welke ik een tijdje terug had gekocht al een paar kerstboompjes proberen en dan in een Sint cadeautje verwerken. Was erg lekker om weer even te draaien!

20151203_135934.jpg

20151203_135737.jpg

20151203_130628.jpg

Ziet er goed uit Wim. De lessen bij Christiaan werpen vruchten of hier kerstbomen af.

Zien er leuk uit, al doen ze mij in eerste instantie aan iets anders denken

IMG_1091.jpgook al een verzameling begonnen...

Hallo Wim, Weet je zeker dat het Gouden Regen is, op een foto is het soms moeilijk te zien, maar ik heb de indruk dat het hier om een andere houtsoort gaat, maar het kan erg vertekenen, want op foto 1 lijkt de kleur heel anders dan foto 3 en ook de krullen die erbij liggen, maar al met al ziet het er leuk uit, en.... sinterklaas komt toch van het dak? en niet uit de boom? ( grapje ) mogelijk krijg je dan een Groene Piet.
    groetjes Woody

Hoi Berend, het was echt gouden regen, ik had het met bast en al gekocht dus ben zeker van mijn zaak.

het verschil in kleur komt omdat ik bij foto 2 & 3 het net een paar seconden daarvoor in de olie had gezet voor de 2e keer. Foto 1 had maar 1 keer olie gehad en was alweer wat droger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutselaertje Bekijk Berichten
    Zien er leuk uit, al doen ze mij in eerste instantie aan iets anders denken
    Ik dacht ook aan een andere niche.
    www.gogreenbuddy.com mijn dagelijkse bezigheid om groene activiteiten te promoten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door golddigger Bekijk Berichten
    Ik dacht ook aan een andere niche.

Ja honing lepeltjes met een te kort steeltje

groetnis, Roeland

Mooi Wim. Knap gedaan.
    Blij eens weer een werkje van u voorbij te zien komen.

Beste vorderingen Wim: hier groeit vormgevoel.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten