Even voorstellen

Ansfelden

Nieuw lid
1 dec 2015
8
0
Hallo, ik ben Menno van den Bosch. 43 jaar, getrouwd en 2 zoons van 12 en 15.
Ik ben pas geleden begonnen met houtbewerking op een houtdraaibank. Eerst een 3e of zelfs 4e hands Huvema draaibank gekocht via Marktplaats, maar gauw een nieuwe HBM 450x300 variabele draaibank gekocht. Super apparaat!!
Pas wat hout van een Gouden Regen gekocht in Scheveningen en via deze zeer vriendelijke man op dit forum terecht gekomen. Ik hoop hier veel tips en trucs te kunnen vinden die mij verder helpen bij het houtdraaien.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Houtdraaiers genoeg hier, dus veel voor je te beleven;)


Fons
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Welkom op ons forum. Laat gauw eens wat werkstukken zien. De beste tip die ik je kan geven is om les te nemen bij een goede draaier. Wordt lid van radius deze hebben afdelingen in het gehele land. Vele leden zijn boekers van dit forum.
Ik denk soms wel eens dat er meer hier op het forum te vinden zijn dan op de eigen radius site.
 

Ansfelden

Nieuw lid
1 dec 2015
8
0
Dankjewel Wim! En bedankt voor de tip!
Ik zal gauw wat foto's plaatsen.... Als ik door heb hoe het forum precies werkt :)
Mag ik ook een link plaatsen naar mijn website?
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Menno, op dit forum zit m.i. het neusje van de zalm wat houtdraaiers betreft, en ze delen hun werkstukken ook nog met de mede forumleden. Ik zelf kan er niets van, maar wat ik hier af en toe zie, daar valt me de mond van open.

Groet Pel.
 
A

Athanor

Guest
Dankjewel Wim! En bedankt voor de tip!
Ik zal gauw wat foto's plaatsen.... Als ik door heb hoe het forum precies werkt :)
Mag ik ook een link plaatsen naar mijn website?

Een link kun je altijd plaatsen, zelfs als vaste tekst onder je berichten zetten. Foto's hebben we het liefst in de berichten geupload, via een externe link wordt op een gegeven moment vaak verbroken.

Fons
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Dag Menno,

Welkom op dit geweldige forum. Hoewel ik zelf geen houtdraaier ben krijg ik soms wel eens de neiging om er één aan te schaffen.
Als ik het vakmanschap van de houtdraaiers zie... wow.
Maar om zaken te delen en te vragen, dan zit je hier goed.

Groet,
Jan
 

Ansfelden

Nieuw lid
1 dec 2015
8
0
Hallo Jan!
Gewoon eentje kopen :)
Ik heb eerst een kolomboormachine gebruikt als houtdraai mechanisme en toen toch maar de knoop doorgehakt en een echte gekocht.
Ik heb geprobeerd een album te maken hier, maar is me nog niet gelukt.
Hier een link naar mijn website die ik snel even heb gemaakt, maar daar staan wat dingetjes die ik heb gemaakt.
Www.forestwoodart2015.wix.com/forestwoodart
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.