Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen

Hallo, ik ben Menno van den Bosch. 43 jaar, getrouwd en 2 zoons van 12 en 15.
    Ik ben pas geleden begonnen met houtbewerking op een houtdraaibank. Eerst een 3e of zelfs 4e hands Huvema draaibank gekocht via Marktplaats, maar gauw een nieuwe HBM 450x300 variabele draaibank gekocht. Super apparaat!!
    Pas wat hout van een Gouden Regen gekocht in Scheveningen en via deze zeer vriendelijke man op dit forum terecht gekomen. Ik hoop hier veel tips en trucs te kunnen vinden die mij verder helpen bij het houtdraaien.

Athanor
    Guest
    Welkom op het forum! Houtdraaiers genoeg hier, dus veel voor je te beleven

Fons

Welkom op ons forum. Laat gauw eens wat werkstukken zien. De beste tip die ik je kan geven is om les te nemen bij een goede draaier. Wordt lid van radius deze hebben afdelingen in het gehele land. Vele leden zijn boekers van dit forum.
    Ik denk soms wel eens dat er meer hier op het forum te vinden zijn dan op de eigen radius site.

Dankjewel Wim! En bedankt voor de tip!
    Ik zal gauw wat foto's plaatsen.... Als ik door heb hoe het forum precies werkt :-)
    Mag ik ook een link plaatsen naar mijn website?

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Menno, op dit forum zit m.i. het neusje van de zalm wat houtdraaiers betreft, en ze delen hun werkstukken ook nog met de mede forumleden. Ik zelf kan er niets van, maar wat ik hier af en toe zie, daar valt me de mond van open.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Athanor
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ansfelden Bekijk Berichten
    Dankjewel Wim! En bedankt voor de tip!
    Ik zal gauw wat foto's plaatsen.... Als ik door heb hoe het forum precies werkt :-)
    Mag ik ook een link plaatsen naar mijn website?
    Een link kun je altijd plaatsen, zelfs als vaste tekst onder je berichten zetten. Foto's hebben we het liefst in de berichten geupload, via een externe link wordt op een gegeven moment vaak verbroken.

Fons

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten