Workshop bijl smeden in Alkmaar. Inschrijving vanaf nu!

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Ik zal ze maandag proberen te bellen en het resultaat hier op het forum posten als ik meer weet!
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Jammer Bijtel. Op zich valt de prijs wel mee. Ik heb net 3 dagen een basis cursus smeden gevolgd en dat was 500 euro. En bij Vuurspetters in Huizen is een workshop messen smeden ook al 150 euro.
 

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Ik heb een reactie gekregen van Renske van de smederij Alkmaar, het is inderdaad 10 uur:

"
[FONT=&quot]Goedemiddag Vincent,
[/FONT]
Onze workshops beginnen allemaal om 10.00 uur, om het haalbaar te houden uit verdere delen van het land te komen. Ik kan me voorstellen dat je toch liever al vast in de buurt bent, wel zo ontspannen!

Je kunt voor een hotel/B&B in de buurt het best hier terecht; http://www.vvvhartvannoordholland.n...ast?menu=1052_000016_000000_000000&step=00412

Onze workshoplocatie bevind zich in het hart van Enkhuizen, vlak aan de haven.

Veel plezier met plannen gewenst!
"
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.763
146
Rotterdam
Ik denk dat het een prima bedrag is voor een workshop smeden, waarbij je gebruik maakt van de gereedschappen en begeleiding krijgt.
Maar met de komende feestdagen en een paar verjaardagen kan ik op dit moment het geld nog niet missen. Ik zal in februari eens kijken of er nog een plek voor 6 april over is.
 

Samo

Nieuw lid
28 nov 2015
3
0
Hola,
Ben nieuw hier op het forum. Al veel geleerd en mooie tips en inspiratie gezien. Wilde altijd al een cursus smeden doen, en een bijl maken. Heb me dus net ook ingeschreven :) Leuk om jullie daar straks te ontmoeten :)
Dankbaar voor een mooi forum zoals deze.
Cheers, Samo
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Leuk Samo, en tot ziens.

Caso, het enigste wat ik heb liggen en dat geschikt is voor een steel is essen. Dus ik denk dat ik dat maar gebruik.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Hallo,

Het schiet al op naar 10 april. Als je je nog in wilt schrijven zou ik daar niet te lang mee wachten! Smederij Atelier gaat de workshop nu voor iedereen open zetten, dus ons groepje zal nog wel aangevuld worden met een paar "vreemden".

Groet Kees
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Dank voor de update! Ik ga even snel kijken of ik nog kan; ben al een tijdje op zoek naar een leuke workshop om met een maatje een bijl of mes te smeden. Lijkt me fantastisch om dat samen met woodworking.nl te doen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.