Workshop bijl smeden in Alkmaar. Inschrijving vanaf nu!

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Het heeft even geduurd, ze hebben het erg druk bij de smederij in Alkmaar, maar het is gelukt. Er is een workshop geplanned om een bijl te gaan smeden in groepsverband op 10 april. De inschrijving staat 10 dagen voor ons open, daarna, als de workshop nog niet vol is kunnen ook andere mensen zich inschrijven. Helaas is het geen beitel geworden, dat is een te complex onderwerp en daarvoor hebben ze geen workshop ontworpen.

Het lijkt me leuk om in deze thread even te melden als je je ingeschreven hbt.

Hier nog het laatste mailtje van de smederij:

In reactie op je vragen;

- Wanneer wordt de link waarop we kunnen boeken klaar gezet?

Zojuist!

http://www.smederijatelieralkmaar.nl/default.asp?pageid=359&artdetail=WS%2015%206

Let op; deze workshop is uitsluitend te vinden met gebruikmaking van deze link.

- Wat is de prijs en wat is de groepsgrote?
De prijs voor een workshop is €85,= per persoon ex. Materiaalkosten van €45,=. Kiest iemand er voor om met Damaststaal te werken, dan komt hier €45,= bij. Al deze prijzen zijn inclusief 21%BTW.
Daarnaast is het verplicht handschoenen en een veiligheidsbril te dragen. Bij het boeken kom je automatisch de veiligheidsvoorschriften tegen, deze zal ik hier ook even bij meegeven. Handschoenen en brillen kunnen indien gewenst bij ons worden aangeschaft, als iemand deze niet zelf heeft. Prijs voor een bril is €7,50, en voor handschoenen is het afhankelijk van het type. Vanaf €6,= per paar.

- Nog groepskorting mogelijk? We kunnen bijv makkelijk zelf zorgen voor hout voor de steel.

Helaas kan ik op deze zeer voordelige tarieven geen verdere korting aanbieden.

Om ons te bereiken kun je tijdens kantooruren bellen, in het algemeen zijn we op de vaste lijn het best bereikbaar. We hebben geen aparte telefoniste, en mobiel is het vaak te druk om op te nemen. Onze voorkeur gaat uit naar contact per e-mail, omdat hierbij het geluid van de smederij geen rol speelt.

Hiermee hoop ik je naar wens van dienst te zijn geweest, natuurlijk hoor ik graag of er aanvullende informatie gewenst is.

Vriendelijke groet,


Renske Schuyt
Smederij Atelier Alkmaar
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
En ik heb me ingeschreven! Ik ga voor gewoon gereedschapsstaal, geen damascus.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Trouwens, er werd bij mij 7,95 verzendkosten in rekening gebracht, maar binnen een half uur weer terug gestort. Dus de prijs blijft 85 euro maar ik heb eerst 92.95 betaald.

Edit: Dit probleem is opgelost.
 
Laatst bewerkt:

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Ik lees exclusief dus zonder materiaalkosten en dus komt er in het geval van gereedschapstaal €45 euro bij en in het geval van damaststaal nog eens 45€ dus 90 € boven de kosten van de workshop .
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ja ik moet zeggen, communicatie is niet hun sterkste kant. :eek:

Ik heb 85 euro betaald. Dat is dus zonder damast.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik vertrouw het niet. Het kan goed zijn dat ze het derde veld vergeten zijn in te vullen. Hieronder de normale bijl-workshop. Maar die is wel weer 5 euro goedkoper. Zou je het na willen vragen?

workshop.jpg

Ik vind 130 teveel worden. Voor 80 of 85 schrijf ik me in.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Moe tik ze nou gaan vragen of ze te weinig in rekening hebben gebracht? Ik heb net nog contact gehad met Renske over mijn betaling en die heeft me zelfs nog geld terug gestort. Als 85 te weinig was neem ik aan dat ze dat dan wel had gezien.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Als ze dit verkeerd hebben aangegeven is dat hun probleem.. :)

Ik heb betaald, lijkt me een leuke ervaring!
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Ik krijg net een mail dat door een systeemfout de standaard materiaalkosten niet in rekening zijn gebracht. En dat ze dit niet alsnog gaan doen voor reeds gedane inschrijvingen. De vroege inschrijvers hebben dus geluk.

Dus Bijtel, je vermoedens waren juist.. Ik zie nu via de link dat de materiaalkosten er nu wel bij staan..
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Oei, dat wordt dan weer zo'n gewetens kwestie. Ik ga er eens een nachtje over slapen, als ik heel de nacht lig te woelen moet ik het toch maar overmaken....
 

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Nog een hele praktische vraag, hoe laat begint de workshop zondag? Alkmaar is niet echt naast de deur vanuit Enschede dus overweeg ik er gelijk maar een hotel overnachting bij te doen als we om 9 uur beginnen ;-)
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Dat is een hele goede vraag. Geen idee, maar waarschijnlijk in de orde van 8:00 of 8:30 of zo.
Je kan ze bellen tijdens kantoor uren. Dan zou ik de vaste lijn bellen op nummer: 0031(0)72 202 90 10
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.