Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Sketchup

Sketchup

Hallo, weet er iemand hier hoe je in sketchup lijnen kunt uit zetten, ik bedoel hiermee dat je op een leeg blad een lijn tekent en deze dan 10x naar boven of beneden kopieer .

Is het geen optie, een topic hier te maken waar de kenners van Sketchup de leken op weg kunnen helpen.
    Groeten, Eric

Ik denk dat je zoiets bedoelt?:

recht: https://www.youtube.com/watch?v=noUdh8RYDRw
    Rond: https://www.youtube.com/watch?v=7agSNyk8JQA

In dit geval wordt het met kolommen gedaan maar met lijnen zou het ook moeten lukken denk ik.
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Lars, bedankt voor je reactie ik zal me er morgen is in verdiepen.
    Groeten, Eric

Dat kun je doen door de lijn te tekenen en dan te verplaatsen met "move". Bij het verplaatsten druk je op Control om een kopie te maken. Dan plaats je deze kopie op de juiste afstand van de originele lijn. Na het verplaatsen typ je bv. 'x10' om 10 kopieën te maken, net zoveel als je nodig hebt.

Gr. Wouter

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bean Bekijk Berichten
    Dat kun je doen door de lijn te tekenen en dan te verplaatsen met "move". Bij het verplaatsten druk je op Control om een kopie te maken. Dan plaats je deze kopie op de juiste afstand van de originele lijn. Na het verplaatsen typ je bv. 'x10' om 10 kopieën te maken, net zoveel als je nodig hebt.

Gr. Wouter
    of (* of X) *9 wat je hebt er al twee staan. :-) Als je er elf hebt kan je met het gummetje weer wissen.
    Jeroentje

Toppie het werkt, weer wat geleerd, je ziet het nooit te oud om wat te leren.

Wouter en Jeroen bedankt voor de uitleg.
    Groeten, Eric

Hallo, snik snik probleem 2, nu wil ik er horizontale lijnen in plaatsen maar dan werkt de truc niet.
    Groeten, Eric

Vandaag heb ik een les gekregen van iemand die sketch up "docent" is.
    Ze werkt voor een bedrijf die wellicht wel een cursus wil organiseren voor de houtbewerkers?
    Eventueel ook voor de pro`s om specifieke vragen te kunnen beantwoorden.
    Zou hier interesse in zijn? Ook als er geld voor betaald moet worden??

Groeten,

Nico

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Kliko Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik een les gekregen van iemand die sketch up "docent" is.
    Ze werkt voor een bedrijf die wellicht wel een cursus wil organiseren voor de houtbewerkers?
    Eventueel ook voor de pro`s om specifieke vragen te kunnen beantwoorden.
    Zou hier interesse in zijn? Ook als er geld voor betaald moet worden??

Groeten,

Nico
    Ik denk dat hier wel interesse voor is, hangt natuurlijk wel van de prijs en welke dag af.
    Groeten, Eric

Ja, ik zou ook geinteresseerd zijn in een cursus

Forum Rechten