Toon nieuwe berichten?

WR1944

Oud hout
Dagelijks bekijk ik het forum. Ik klik op "Toon nieuwe berichten" en per onderwerp kies ik "Eerste ongelezen bericht". Dan sla je alles over dat je al gelezen hebt. Echter merk ik dat na verloop van tijd enkele nieuwe berichten aan het spiedend oog van het programma ontsnappen. Dan moet ik na een sessie alle nog oplichtende icoontjes uit het forumoverzicht alsnog nalopen op ongelezen berichten.
Ligt dit nu aan mijn systeem of komt dit bij meer mensen voor?
Ik kan er goed mee leven en er hoeft geen programmeur gelijk aan het werk te gaan om dit te verhelpen als het niet aan mijn computer zou liggen. Ik meld het alleen omdat ik dit als een kleine onvolkomenheid zie die bij een volgend onderhoud van het programma mogelijkerwijs verholpen zou kunnen worden.
 
A

Athanor

Guest
Ik werk veel met Opera als browser en daar heb ik problemen met de blauwe vlakjes, die gaan niet uit na het lezen van het bericht. Daarom werk ik voor het forum met Explorer.

Fons
 

WR1944

Oud hout
Ik werk met Internet Explorer versie 8. Het tonen van de wel of niet gelezen berichten is een cookies aangelegenheid. Als de interactie tussen programma en PC m.b.t. de cookies afhandeling niet goed verloopt worden de gelezen berichten niet als zodanig gemerkt.
Het is geen echt probleem, het is alleen jammer dat sommige berichten er tussendoor slippen.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Oud topic van voor het nieuwe forum, maar het onderwerp is wel waar ik naar op zoek was en vandaar dat ik hier even op aanhaak.

Hou zit het nu met het inzichtelijk zijn van oude/nieuwe/ongelezen topics? Ik zie old, new, blauw, rood en verschillende envelopjes. Als ik bij de forum actions selecteer dat ik alles gelezen wil hebben, verdwijnt de old/new verdeling, maar ik blijf wel rode/blauwe envelopjes houden en envelopjes die open en dicht staan. Wat is nou wat?
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal