Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

levert Gerschwitz niet meer naar Nederland

Vorig jaar nog een zaagtafel geeverd gekregen, maar toen ik gisteren een Kapex wilde bestellen kreeg ik de melding dat electrisch gereedschap niet meer binnen de EU werd geleverd. Heeft iemand anders ook deze ervaring?
    Nog tips over een ander bedrijf in Duitsland dat goedkoop levert?

https://www.werkzeugstore24.de/ staat de kapex 120 aan 1069 euro
    nu nog met extra 5% korting dus net iets meer als 1000 euro.

Ik heb er pas nog een df 500 gekocht, en zeer vlot en snel geleverd.

Prijzen vergelijken in Duitsland doe ik altijd op idealo.de

dank!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roelp Bekijk Berichten
    Prijzen vergelijken in Duitsland doe ik altijd op idealo.de
    Ik op:www.preisguenstiger.de
    Kan heel veel geld schelen.
    De betere merken hebben een internationale garantieregeling.

Ik kijk altijd gewoon via google.de welke de goedkoopste aanbieding heeft, nu is dat:
    http://www.aw-tools.de/ €1059
    En daar heb ik al goede ervaring mee.

p.s. ik werk in Duitsland dus laat het altijd op het werk bezorgen, dan is het gratis. wil best als leveradres voor iemand spelen, moet het wel in mijn auto passen en in woonplaats Westervoort (Arnhem) opgehaald worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haasjetik Bekijk Berichten
    Vorig jaar nog een zaagtafel geeverd gekregen, maar toen ik gisteren een Kapex wilde bestellen kreeg ik de melding dat electrisch gereedschap niet meer binnen de EU werd geleverd. Heeft iemand anders ook deze ervaring?
    Nog tips over een ander bedrijf in Duitsland dat goedkoop levert?
    Ik weet niet hoe je aan die informatie komt, maar alleen erg grote, lange of te zware machines of onderdelen worden inderdaad niet geleverd naar Nederland.
    Zoals de MFT/3 tafel of een liniaal van 3m daar staat dan een DE symbool bij.
    De Kapex wordt wel gewoon geleverd. En de * opmerking geldt voor de aangegeven levertijd in Duitsland.
    Overigens is de firma Lang veelal de goedkoopste van Duitsland.

ScreenHunter_28 Nov. 18 09.17.jpgScreenHunter_29 Nov. 18 09.17.jpg
    Laatst gewijzigd door neel; 18-11-15 om 14:23.

als ik even in mag haken aan dit topic,

ik heb wel eens wat accessoires besteld bij Gerschwitz, maar als ik een machine uit Duitsland bestel, kan ik deze dan gewoon aanmelden bij festool Nederland en krijg ik dan volledige garantie?

In Duitsland zijn alle dealers verplicht de machines aan te melden voor garantie voor dat ze worden verstuurd. Mede zodat de klant het niet vergeet.
    Garantie geldt voor heel de EU, dus bij problemen kun je gewoon bij Festool in Waddinxveen terrecht.
    Laatst gewijzigd door neel; 18-11-15 om 16:20.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Vroeg me ook al af hoe de garantie dan wordt geregeld indien je in het buitenland koopt? (nb: ik woon in België)
    Ben van plan om eind dit jaar een mft/3 te kopen, goedkoopste dat ik vond was via klium, maar via Duitsland kan het blijkbaar goedkoper

@Neel: Gerschwitz meldt mij per mail dat ze inderdaad de Kapex niet leveren.

Good morning,

I´m sorry but we can not send electronic items to EU.
    The reason is a new decision of the law.

Dat bleek ook te gelden voor het bedrijf van de eerste tip die ik kreeg. Vreemd verhaal, moet het nog verder uitzoeken.

Forum Rechten