Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

INCRA METRIC TS-LS Table Saw Fence with Wonder Fence

Gekocht en deels in elkaar gezet, maar nog nooit gebruikt. Ga een Hammer K3 aanschaffen dus overbodig geworden.

Nu met 100 euro korting, dus voor €700,- zie onderstaande link voor meer info.

http://www.fine-tools.com/tablesawfence.html
    INCRA METRIC TS-LS Table Saw Fence
    with Wonder Fence

This INCRA TS-LS Joinery System uses the 810 mm LS Positioner with Wonder Fence and a pair of 72 inch (183 cm) rails.
    The standard Mount Unit (LS32-TS-WF) handles saws measuring 28" (711 mm) or smaller front-to-rear (along the miter slot).
    Incra number: M-LS32-TS-WF

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Als ik de link zie kost hij daar 579 euro nieuw. Mis ik iets?
    Als je enige stuk gereedschap een hamer is, ziet ieder probleem eruit als een spijker! (Maslov)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoosterw Bekijk Berichten
    Als ik de link zie kost hij daar 579 euro nieuw. Mis ik iets?
    Deze variant staat wat verder naar beneden met artikel nr 314717, hier zit het wonder fence bij voor gebruik bij freestafel.

mijn idee was om mijn cms met ts55 en tafelverbreder met of module tussen de rails in te bouwen, maar mijn plannen zijn veranderd.

Deze variant staat wat verder naar beneden met artikel nr 314717, hier zit het wonder fence bij voor gebruik bij freestafel.

mijn idee was om mijn cms met ts55 en tafelverbreder met of module tussen de rails in te bouwen, maar mijn plannen zijn veranderd.
    Dat werkt wel prima!
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Forum Rechten