mijn website

ingiro

Nieuw lid
Dat komt goed. Wat een prachtig vak is dat toch! Die beestjes in Scandinavische stijl zijn ook schitterend, me nooit gerealiseerd dat je die met een draaibank kunt maken.

Wij hebben een oude draaibank van iemand gekregen, maar we zijn er nog niet aan toegekomen er mee te experimenteren. En vinden het ook een beetje eng :)
 
A

Athanor

Guest
Mooie presentatie, een veel mooi werk te zien!

Complimenten! Fons
 
P

Pel

Guest
Zit er gelikt uit Nico, vooral de popups van wat voor hout het voorwerp is gemaakt is wel fijn, trouwens je maakt prachtig mooi werk. De tekening van het hout en de hand van de vakman komen samen in een object.

Groet pel.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Leuke site. Klein puntje: de navigatie is niet consequent als het gaat om het gebruik van hoofdletters. Dus óf alles met een hoofdletter beginnen óf alles met een kleine letter.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Mooie website Nico, voor het onderdeel segmentwerk spreekt mij erg aan.
Heb zelf nog (steeds) geen draaibank, maar als ik al die kunstwerken elke keer voorbij zie komen
dan denk ik; "Dat wil ook kunnen!"
Veel succes!

Groet,
Jan
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Leuke website al is de sony DSC-W170 wel eem update waard. Je kunt bijvoorbeeld een nikon d40 voor bijna niks kopen tegenwoordig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.