Atelier Antipode / Gino & Rosa

ingiro

Nieuw lid
Hallo,

We zullen meedoen aan de voorstellingsronde, aangezien ik denk dat ik hier nog wel wat zal rondhangen en hopelijk ook nuttige bijdrages kan leveren :eek:

"Wij" zijn een duo, mijn vriend en ik, Gino en Rosa. Hij, van opleiding beeldend kunstenaar, op een punt gekomen om als zelfstandige/zzp'er door het leven te gaan. Meubelmakerij als aanvulling op karige inkomsten uit de kunst was een logische stap, aangezien hij uit een familie komt van schrijnwerkers. Tot drie generaties terug!

Gino stond dus als kind al mee te prutsen in het atelier van zijn vader en heeft ook een aantal jaar meegewerkt, voornamelijk meubelrestauratie toen. Mijn schoonvader vertelt straffe verhalen over zíjn grootvader die nog met de hand planken zaagde uit hele bomen en zijn eigen intrede in het beroep als tienjarige met grafkruisjes en stepjes. Gewild in heel het Zuid-Italiaanse dorp.

Ik ben als administratief hulpje betrokken geraakt bij zijn zaak, daarna een stapje verder offertes maken en overleggen met klanten, en teken steeds vaker meubels uit in Sketchup en AutoCAD. Puur uit interesse ben ik een jaar geleden begonnen met het volgen van een cursus huishoudelijke elektriciteit, en in een van de laatste projecten kon ik ineens inspringen bij het installeren van LED-verlichting.

Door schade en schande wordt men wijs... We hebben veel geleerd de afgelopen paar jaar, maar er is nog zo veel te ontdekken!

Via deze link naar Atelier Antipode is er wat werk te zien, voor de nieuwsgierigen. Een update staat nog op de agenda :D
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum!

We hopen veel mooie ontwerpen van jullie te zien en horen en zien ook graag wat van jullie gebruikte technieken en natuurlijk de werkplaats!

Fons
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum, hoop in de toekomst foto,s van enkele mooi kunstwerken te zien van jullie.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.