Lidll beitel test

P

Pel

Guest
Op de foto van de Makita zitten slobgaten in de beitel steunen dus m.i. ook verstelbaar?

Groet pel
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Prachtig verslag Pel.

Zie het nu pas dankzij comment van meneer brekelmans.

Gr Danny

- - - Updated - - -

Prachtig verslag Pel.

Zie het nu pas dankzij comment van meneer brekelmans.

Gr Danny
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Helder verhaal Pel, zal ik eerlijk vertellen dat ik ze gewoon slijp met me schuurmachine en daarna trek ik ze ff over de betonnen vloer, maar ik hak er hoogstens wat ruwe stukken mee weg. ram er met een klauwhamer op en ze zijn nog steeds netjes om te zien dus dit soort kwaliteit zit ook wel goed met die lidl beitels.

Maar denk er wel meer en meer aan om goede beitels te kopen om ze te gaan gebruiken waarvoor ze echt bedoeld zijn, heb alleen weinig tijd om me zelf aan te leren om ze goed te onderhouden, maar dat gaat nog goed komen.
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Die zou ik niet zo snel aanschaffen geen verstelbare beitelsteun (alleen horizontaal) kun je dus de hoek van de vouw niet instellen en smalle witte steen.
Ik zou eerder gaan voor een Ferm bankslijp machine met breed wiel korrel 60 en wit korrel 120. Heb hem zelf ook een oude van 28 jaar die het nog prima doet.
En vijf jaar geleden een nieuwe gekocht heb hier een aangepaste beitelsteun op (machine koste destijds € 59,-)

Bekijk bijlage 38293

groetnis, Roeland

Deze heb ik ook eens gekocht op een rommelmarktje voor 10 euro ofzo, maar de rechter steen is volgens mij niet heel fris meer... Zijn deze (makkelijk) te vervangen? en waar moet ik dan op letten?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.