Nieuwe Stanley premium beitels!

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Stanley heeft onlangs drie nieuwe premium quality gereedschappen geintroduceerd. Het gaat om Stanley Sweatheart beitels die gebaseerd zijn op de beroemde Stanley 750 beitels, zoals Lie Nielsen ook maakt.

Verder nog de herintroductie van Bailey beitels, en tevens van de nieuwe Stanley no. 92 boorschaaf.

De prijzen:
The Sweetheart chisels will (I think – I could be wrong) be made in Sheffield and range in size from 1/8" up to 1-1/4". Prices will be $29.99 each, except for the two largest sizes, which will be $39.99 each. An eight-piece set will be $199 and a four-piece set will be $110.

The Bailey Sheffield chisels will be sold as a five-piece set in sizes from 1/4" up to 1-1/4" for $79.99. The sets come with a leather tool roll and should be available in September.


Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit van de Sweatheart beitels!


http://blog.woodworking-magazine.com/blog/First+Fuzzy+Shots+Of+The+New+Stanley+Chisels.aspx

Attached files
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ziet er mooi n betaalbaar uit. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. De eerste Sweetheart schaven die nu een tijdje op de markt zijn, schijnen nogal tegen te vallen door sterk wisselende kwaliteit.
 

tantetruus

Actieve deelnemer
16 aug 2010
72
0
Zien er inderdaad mooi uit en als ze zoals ze zeggen willen concurreren op de professionele markt met Lee Nielsen en Veritas (is volgens mij hetzelfe concern) dan is dat heel leuk
voor ons als consument:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.