Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

lamello verbinding voor buiten/ja of nee?

Goedemiddag
    Mijn vraag is:Kan ik
    lamello verbinding gebruiken voor buiten meubels?
    Dank u wel,JustArby

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Je hoeft niet te schreeuwen hoor.

Standaard zijn de koekjes van beukenhout. Dit is niet geschikt voor buiten.
    Als je koekjes vind of maakt van een andere houtsoort, is het geen probleem.

Dank voor u reactie ,
    Is dat te vinden,koekjes voor buiten gebruik?

voor het domino systeem zijn die er wel (de SIPO D deuvels), lamello heeft een zeer uitgebreid systeem en aanbod. Dus ze zijn er vast, maar kijk anders even op www.lamello.been check de catalogus

Het type K20 of de C20/C10 zijn van kunstof, dus die kunnen sowieso buiten worden gebruikt

Bij een verbouwing/uitbreiding van ons huis een paar jaar geleden moest ik een deel van de dakgoot (van multiplex) slopen. Bij dekoppeling van diverse lengtes vond ik ook houten lamellos terug die daar sinds 1987 gezeten hebben. Er was niets mee aan de hand en hadden zo te zien nog wel 25 jaar kunnen blijven zitten......

bedankt voor jullie hulp

Ze zitten toch in het hout verlijmt? Dus als het goed is kan daar toch geen vocht bij?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ener Bekijk Berichten
    Ze zitten toch in het hout verlijmt? Dus als het goed is kan daar toch geen vocht bij?
    Door capilariteit kan er vocht komen bij de lamello zeker bij tuinmeubels en zodanig is het koekje geen lang leven beschoren dus ik zou werk maken om er te maken in hardhout.

Forum Rechten