Gezamelijke aankoop messing zaagschroeven.

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo mensen,

Aangezien op dit forum sommige mensen fanatiek bezig zijn met het slijpen en maken van zagen, en ik dit zelf ook van plan ben om te gaan doen, dacht ik dat het misschien een idee is om gezamelijk een flinke hoeveelheid van die messing zaagschroeven te kopen? Als je ze individueel moet kopen, kan het bijna niet uit vanwege de verzendkosten.

Dit kan dus een mooie kans zijn die bezig zijn met het maken of restaureren van handzagen, of die dat in de toekomst nog eens willen gaan doen.

Ik heb de volgende adressen gevonden:

http://www.fine-tools.com/fuchs.htm € 2,3 per stuk
http://www.flinn-garlick-saws.co.uk/acatalog/Saw_Screws_.html 1 Britse pond per stuk ( € 1,2 stuk)

Misschien is dit een idee? We kunnen zo veel besparen. Als er voldoende animo voor is wil ik dit wel regelen.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Re: Gezamelijke bulkaankoop messing zaagschroeven.

Hoi Wilco,

Als je ze in Engeland koopt voor 1 pond per setje, dan wil ik er wel 10 kopen. Altijd handig om wat op voorraad te hebben. En zelf draaien is een hoop werk.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ha Kees,

Ik was inderdaad van plan ze uit Engeland te halen, mits er meer voorstanders voor Duitsland zijn.

De verzendkosten vanuit Engeland zijn ongeveer 13 euro, dus hoe meer schroeven we in totaal hebben, hoe goedkoper ze worden. Ik denk dat ik er ongeveer 15 koop, dus dan wordt de gemiddelde prijs tot nu toe € 1,70. daar kun je ze inderdaad niet zelf voor draaien ;)

Hopelijk volgen nog meer mensen.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Hoi Wilco,

Hopelijk komen er nog meer belangstellenden, want voor mij komen er ook de Nederlandse portokosten nog bij natuurlijk.
 

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Oud draadje nieuw leven inblazen: ik ga ook wat schroefjes bestellen. Misschien is er iemand die ook zijn voorraad wil aanvullen? :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Woruta,
Je mag er voor mij ook 10 bestellen. Laten we nog eens de prijzen vergelijken want ik denk dat ze nu zo rond de twee pond per stuk komen.
 
Laatst bewerkt:

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
ik ben ook wel geintereseerd ik zou er ook wel een aantal willen
mvg leroy
 

moerman

Actieve deelnemer
5 okt 2011
38
0
Goed initiatief! Ik heb ook graag tien stuks, maar wil graag wel eerst weten wat de totale kosten ongeveer zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.