Kleine scharniertjes

gghm

Actieve deelnemer
15 aug 2013
40
0
Beste houtmensen,

Ik ben op zoek naar kleine, mooie scharniertjes. Ik ben van plan om kleine doosjes te gaan maken zoals b.v. een pillendoosje, een passerdoosje etc.
Daarvoor zijn scharniertjes nodig die nogal klein zijn. Ik heb tot nu toe bij de gangbare winkels (Belgie) nog niets tegengekomen. Iemand een adres van een winkel/webshop? Ook ideetjes voor sluitingen van dit soort doosjes hoor ik graag.

Mvg

Gijs
 

gghm

Actieve deelnemer
15 aug 2013
40
0
Bedankt! hier kan ik wat mee. En de prijzen vallen ook nog mee.

Iemand nog een idee voor de sluiiting? Liefst zo onopvallend mogelijk.
Ik dacht zelf aan twee magneten die je in het hout 'verstopt'. Heeft iemand dat al eens uitgeprobeerd?

Mvg

Gijs.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ik heb wel eens met magneten een sluiting gemaakt. Werkt prima, als je maar hele goede magneten gebruikt en zorgt dat ze dicht op elkaar aansluiten. Dus boven en onder een gaatje boren, magneetjes erin, en een dun laagje fineer om het af te werken.
De magneten kun je bestellen bij www.supermagnete.nl
 

gghm

Actieve deelnemer
15 aug 2013
40
0
@Meron,
Ja dat was ook het idee wat ik had. Goed om te horen dat het ook werkt, bedankt!

Mvg,
Gijs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.