Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Gezocht: iemand die kan CNC-frezen / lasergraveren

Voor het aankomende kersttoernooi van onze sportclub ben ik van plan enkele leuke "prijzen" te maken voor de podiumplaatsen.

Daarvoor zoek ik iemand die me kan helpen met het cnc-frezen of lasergraveren van ons logo en een zinnetje tekst op 4 massief houten schijfjes van +- 5cm diameter.
    Het gaat dus om een gravure op vrij kleine schaal, zeg maar een wat grotere medaille. Deze massieve schijfjes wil ik nadien inleggen in de stukken die ik ga maken.

Ik vraag het bewust hier, omdat er vanuit de sportclub - een VZW - weinig tot geen budget is hiervoor. Het geld om naar een professionele firma te gaan is er dus niet.

Mijn excuses als het allemaal wat vaag is, maar ik mag niet te veel publiek weggeven voorlopig. Als er iemand mij kan helpen geef ik graag via PB wat meer info!

Alvast bedankt!

Massis

Misschien kan een fablab je helpen. Dat is meestal gratis. Op deze link vind je een overzicht van een aantal fablabs in de Benelux.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Misschien kan een fablab je helpen. Dat is meestal gratis. Op deze link vind je een overzicht van een aantal fablabs in de Benelux.
    Cool, bedankt voor de tip!!! Er ligt er blijkbaar eentje in Genk op 10 min van thuis, dat ik daar nog nooit van gehoord had!

Hier kan ik in elk geval mee verder, bedankt!

Graag gedaan! Er is er ook 1 in Maastricht. Misschien is die zelfs dichterbij (afhankelijk aan welke kant van Genk je woont). Bij het fablab Genk kun je geen afspraak maken, dus je moet gewoon binnenlopen. Het systeem is hierdoor niet echt fijn, want je moet daardoor vaak lang wachten voor je aan de beurt bent. Wat dat betreft in Maastricht veel fijner.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Graag gedaan! Er is er ook 1 in Maastricht. Misschien is die zelfs dichterbij (afhankelijk aan welke kant van Genk je woont). Bij het fablab Genk kun je geen afspraak maken, dus je moet gewoon binnenlopen. Het systeem is hierdoor niet echt fijn, want je moet daardoor vaak lang wachten voor je aan de beurt bent. Wat dat betreft in Maastricht veel fijner.
    Ook dat is handig om weten. Genk is wat dichter bij (ik woon in Munsterbilzen), maar ik werk in Maastricht dus ook dat is geen probleem.
    Wel hebben ze in Maastricht blijkbaar geen subsidie meer waardoor je steeds moet betalen voor gebruik van de machines, waar dat in Genk nog gratis kan zover ik begrijp.
    Laatst gewijzigd door massis; 28-10-15 om 12:06.

Ik kan het alleen voor je laseren in rvs en vervolgens polijsten.

bedankt voor het aanbod, maar RVS matched jammer genoeg niet met het resultaat dat ik voor ogen had...

Probeer het eens op het CNCforum.nl. Daar hebben ze een rubriek voor dit soort vragen en er is altijd wel iemand die je wil helpen tegen een bescheiden vergoeding.

Ik ben ook lid op cnczone
    ik kan het wel voor je doen. Ik woon in Dordrecht.

een paar fotos van de dingen die ik gemaakt heb kun je hier vinden www.the-woodpecker.nl

Forum Rechten