12 duikende dolfijnen

Beste draaiers.
Eerder plaatste ik deze vorm als French connection. Na nog weer en maand eraan knutselen is hij af en gisteren er de eerste prijs mee gewonnen tijdens de opendag expositie/competitie van Radius in Ede. Toch een onverwachts genoegen. Het was een prachtige open dag met heel veel geweldige werkstukken en de gelegenheid weer veel draaivrienden en bekenden te zien.
 

Bijlagen

  • DSC08228.jpg
    DSC08228.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 190
P

Pel

Guest
Mooi sierlijk figuratief stukje werk, het lijkt of er gaatjes, of beter gezegd kuiltjes, in de staarten zitten, hoe heb je het geheel aan elkaar vast gemaakt, of is het een geheel?

groet pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Prachtig stuk Marcel en proficiat met de prijs.
Grote bewondering van me.
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Ik ben blij en trots dat ik Marcel gisteren de eerste prijs mocht overhandigen. Het is waarlijk een meesterstuk waarmee hij zich opnieuw op de wereldkaart heeft gezet.
 
Reactie op BERM de vlekjes op de staarten zijn niet met een brander gedaan maar met een gebruikt bitje in een micro grinder is een soort dremel maar dan op lucht 65 000 toeren dat wordt dan erg heet.

Reazctie op PEL het is uit een geheel gemaakt dus uit een vaasvorm. De kuiltjes worden met de die-grinder gemaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.